Foka-Superstore

15 producten en 16 uitvoeringen

De specialist in foto, tv & audio

• Al 90 jaar de beste in foto & video
  • Ruim 1200m2 winkelplezier
  • Vandaag voor 23:59 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending
  • Laagste prijzen
  • Alles op voorraad

Foka Superstore

Foka is gevestigd in Rotterdam en bestaat inmiddels al meer dan 90 jaar! De winkel heeft een oppervlakte van ruim 1200m2 waar u het complete assortiment kunt bekijken en veel producten ook kunt uitproberen. Foka heeft niet alleen het grootste assortiment camera's, televisies, audio apparatuur en bijbehorende accessoires, maar biedt dit ook aan tegen de laagste prijzen van Nederland. En vrijwel alles is direct uit voorraad leverbaar! Daarnaast is onze Superstore in Rotterdam 7 dagen per week geopend dus u kunt ook gerust op een zondag bij ons langskomen.
Naast onze grote winkel in Rotterdam hebben wij ook een zeer uitgebreide webshop waar alle artikelen die in ons assortiment zitten te bekijken zijn. Op alle doordeweekse werkdagen staat het Foka Internet Team klaar om alle bestellingen en reserveringen direct te verwerken. Een bestelling die u via onze webshop plaatst zal dus ook snel bij u thuis afgeleverd worden.
In onze webshop heeft u ook de mogelijkheid om gratis en geheel vrijblijvend producten te reserveren. Tijdens openings- tijden ontvangt u binnen 30 minuten een bevestiging en kunt het artikel ophalen. Door artikelen van te voren te reserveren weet u zeker dat u niet voor niets komt!

Outlet

In onze Outlet treft u honderden artikelen aan met kortingen tot wel 50%, die door onze inkopers speciaal ingekocht zijn bij faillissementen, beurzen en speciale restpartijen van onze leveranciers. Deze producten worden soms geleverd in een minder mooie verpakking, zijn af en toe een keer uit de doos geweest of komen uit onze vitrine, maar hebben altijd de volle 100% fabrieksgarantie. >>>>> Profiteer nu, want op=op!

Occasions

U krijgt u in onze SUPERSTORE naast hoge inkoop- of inruilprijzen voor al uw digitale fotoapparatuur en objectieven, ook nog eens zeer goede prijzen voor onze occasions. DSLR’s met/zonder objectieven, flitsers, systeemcamera’s, compact camera's, Leica M, high-end compacts, telescopen, verrekijkers: ze zijn van harte welkom!
Bent u op zoek naar een uitbreiding van uw kit? Pak deze kans dan om die camera, lens of drone aan te schaffen, en weer met nieuwe inspiratie en mogelijkheden uw horizon te verbreden! Al onze occasions zijn getest, goedgekeurd en voorzien van garantie.

Voordeelbundels

Op onze website vindt u bij veel camera's, objectieven en televisies voordeelbundels. Deze voordeelbundels zijn op de productpagina te vinden onder de afbeelding(en) van het hoofdproduct. Bij aankoop van een voordeelbundel profiteert u van accessoire korting zodat u eindelijk goedkoper uit bent. Dit voordeel kan oplopen tot tientallen euro's! Door een voordeelbundel te kopen weet u zeker dat u direct accessoires heeft die bij het product passen.

Contact info

Foka Superstore is telefonisch tijdens de onze openingstijden bereikbaar op onderstaand telefoonnummer. Vragen per e-mail worden doorgaans dezelfde dag beantwoord.

Foka Superstore
T. 010- 403 53 00 (Lokaal tarief)
Foto digitaal@foka.nl

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 16 producten, 22 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,2 (1,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,2 (1,8% onder gemiddeld)

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities