ReplaceDirect

4.273 producten en 4.392 uitvoeringen

Dé webshop met alles voor je elektoronische apparaat
ReplaceDirect is jouw persoonlijke expert met het grootste aanbod onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Zo vind je op onze site gemakkelijk een nieuwe accu of lader voor je laptop, tablet, smartphone of boormachine. Daarnaast bieden wij allerlei accessoires zoals een hoesje voor de iPad of een reisstekker zodat je ook op vakantie gebruik kunt maken van je geliefde apparaat. Is het product op voorraad en bestel je voor 23.00 uur? Dan heb je het morgen al in huis. Morgen niet thuis? Laat je pakketje dan op een door jou gewenst moment bezorgen. Klantvriendelijkheid en service staat hoog in ons vaandel, bel ons dan ook gerust voor vragen of een bestelling.

Gerenommeerd reparatiebedrijf
Naast de verkoop van onderdelen en accessoires kun je bij ReplaceDirect ook terecht voor snelle, professionele reparaties. Denk daarbij aan de reparatie van je defecte iPad of smartphone schermpje, maar ook aan reparatie en onderhoud van je complete laptop(park). Onze deskundige reparateurs kennen het binnenste van vele apparaten van buiten. Je stuurt het apparaat naar ons op en binnen enkele dagen krijg je het weer volledig gerepareerd retour gestuurd, zodat je direct weer aan de slag kunt!

Service, gemak en snelheid!
Bij ReplaceDirect doen we graag wat we beloven en dat doen we snel. Service, gemak en snelheid staan bij ons dan ook hoog in het vaandel. Dankzij de handige zoekfunctie op de website vind je in no-time gemakkelijk het product waar je naar op zoek was. En mocht je er niet uitkomen, dan helpen onze kundige klantenservicemedewerkers je graag verder. Als je op werkdagen voor 23.00 uur bestelt, dan heb je het artikel de volgende dag al in huis! Bovendien rekenen we bij een bestelbedrag vanaf ¤ 20,- geen verzendkosten. Klantvriendelijkheid en service; zaken die we bij ReplaceDirect niet alleen nastreven, maar ook nog waarmaken!

Scorekaart voor ReplaceDirect

Thuiswinkel waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 4392 producten, 12436 unsorted producten
Prijsindex 103.2 (3,2% boven gemiddeld)