Komplett.nl

1.875 producten en 2.324 uitvoeringen

Over Komplett

Komplett heeft webwinkels in Nederland, België en Ierland, met meer dan 250.000 actieve en tevreden klanten. Alle producten worden geleverd uit eigen voorraad of via één van partners. Ons assortiment bestaat uit meer dan 5.000 scherp geprijsde producten!

Waarom Komplett.nl?

Compleet assortiment
Bezorgen of afhalen, u kiest!
Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis!
Elke week de beste aanbiedingen
Komplett is Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd Volg ons op Facebook
Volg ons op Twitter

Webshop Keurmerk - Veilig en betrouwbaar Paradigit is Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd

Afhalen bij ruim 700 afhaalpunten in Nederland

Komplett biedt de mogelijkheid om je bestelling zelf af te halen bij een van de Kiala Punten.

Scorekaart voor Komplett.nl

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Webshop Keurmerk
ICTWaarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2324 producten, 4193 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,3 (1,7% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True