Paradigit Computers

1.587 producten en 1.902 uitvoeringen

Over Paradigit

Paradigit Retail B.V. levert onder de handelsnaam Paradigit Computers een uitgebreid assortiment notebooks, tablets, desktop computers en randapparatuur via haar webshop www.paradigit.nl en in 21 winkels verspreid over Nederland.

Al 9 jaar op rij de beste computerspeciaalzaak

Paradigit is al 9 jaar op rij verkozen tot Beste Computerspeciaalzaak van NederlandHet Nederlandse publiek vindt Paradigit Computers al negen jaar lang de Beste Computerspeciaalzaak van Nederland, zo blijkt uit onderzoek van ABN-AMRO. Paradigit staat voor klantvriendelijke service, deskundig advies en altijd scherpe prijzen.

De Paradigit winkels zijn actueel, toegankelijk, informatief en betaalbaar - bij Paradigit kan iedereen een computer kopen onder het motto: Zorgeloos Genieten.

Daarom Paradigit

9 jaar op rij Beste Computerspeciaalzaak
Gratis reserveren/afhalen bij één van de 21 winkels
Voor 22.30 uur besteld, morgen in huis!
Deskundig advies, Zorgeloos genieten
Bestellingen af te halen bij 700 Kiala punten
Paradigit is Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd
Volg ons op Facebook Volg ons op Twitter Volg ons op YouTube Slimmer winkelen met PLUX

Scorekaart voor Paradigit Computers

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1902 producten, 3176 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,1 (0,9% onder gemiddeld)

HTC One (M9) Samsung Galaxy S6 Grand Theft Auto V Microsoft Windows 10 Apple iPad Air 2 FIFA 15 Motorola Nexus 6 Apple iPhone 6

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True