Hi-Fi Corner

775 producten en 987 uitvoeringen

Hificorner.nl

Audio-Video specialist met meer dan 30 jaar ervaring

Wij zijn al meer dan 30 jaar een begrip in Groningen en omstreken, naast onze gewone winkel hebben wij een uitgebreide website met daarop veel HiFi producten. Naast een groot assortiment stereo, surround versterkers en receivers hebben wij ook een ruim assortiment speakers merken zoals; B&W, Monitor-Audio,Klipsch,Canton,Mordaunt-Short,Dali etc.

Voor de echte vinyl freak hebben wij een groot assortiment platenspelers, van AudioTechnica,Pro-Ject, Denon etc.

Naast onze HiFi gerelateerde artikelen hebben wij een een ruime keus in LCD ,LED en plasma televisies.

Zoekt u een bepaald product en u heeft het niet gevonden? E-mail ons, wij kunnen de meeste elektronica gewoon leveren.

Wij maken graag voor u een totaal offerte!

Waarom Hificorner.nl

Redenen voor u om bij ons te kopen:

• Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring
  • U betaalt geen verzendkosten binnen Nederland en België! Gratis thuisbezorgd
  • Wij zijn officieel dealer van alle merken die wij verkopen
  • We hebben een eigen technische dienst
  • U krijgt minimaal 2 jaar garantie op alle nieuwe producten, speakers altijd 5 jaar
  • Wij leveren altijd producten met Nederlandse garantie en ondersteuning
  • Veel producten direct uit voorraad leverbaar
  • Snelle levertijd 1 tot 3 dagen, mits op voorraad
  • U bestelt veilig met SSL beveiliging
  • U betaalt veilig via iDeal,rembours of vooruitbetalen
  • Wij zijn lid van Uneto-Vni en Audio-Video specialisten

• Scorekaart voor Hi-Fi Corner

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4.5
    Verzending Score: 4.5
    Klantenservice Score: 4.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 987 producten, 1375 unsorted producten
    Prijsindex Nederland 98,8 (1,2% onder gemiddeld)
    Prijsindex België 99,2 (0,8% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True