Hi-Fi Corner

856 producten en 1.042 uitvoeringen

Hificorner.nl

Audio-Video specialist met meer dan 30 jaar ervaring

Wij zijn al meer dan 30 jaar een begrip in Groningen en omstreken, naast onze gewone winkel hebben wij een uitgebreide website met daarop veel HiFi producten. Naast een groot assortiment stereo, surround versterkers en receivers hebben wij ook een ruim assortiment speakers merken zoals; B&W, Monitor-Audio,Klipsch,Canton,Mordaunt-Short,Dali etc.

Voor de echte vinyl freak hebben wij een groot assortiment platenspelers, van AudioTechnica,Pro-Ject, Denon etc.

Naast onze HiFi gerelateerde artikelen hebben wij een een ruime keus in LCD ,LED en plasma televisies.

Zoekt u een bepaald product en u heeft het niet gevonden? E-mail ons, wij kunnen de meeste elektronica gewoon leveren.

Wij maken graag voor u een totaal offerte!

Waarom Hificorner.nl

Redenen voor u om bij ons te kopen:

• Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring
  • U betaalt geen verzendkosten binnen Nederland en België! Gratis thuisbezorgd
  • Wij zijn officieel dealer van alle merken die wij verkopen
  • We hebben een eigen technische dienst
  • U krijgt minimaal 2 jaar garantie op alle nieuwe producten, speakers altijd 5 jaar
  • Wij leveren altijd producten met Nederlandse garantie en ondersteuning
  • Veel producten direct uit voorraad leverbaar
  • Snelle levertijd 1 tot 3 dagen, mits op voorraad
  • U bestelt veilig met SSL beveiliging
  • U betaalt veilig via iDeal,rembours of vooruitbetalen
  • Wij zijn lid van Uneto-Vni en Audio-Video specialisten

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1042 producten, 1375 unsorted producten
    Prijsindex Nederland 97,7 (2,3% onder gemiddeld)
    Prijsindex België 98,2 (1,8% onder gemiddeld)

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities