Computerland

1.156 producten en 1.381 uitvoeringen
COMPUTERLAND

Over Computerland
Computerland is een organisatie met 1 outlet winkel en een webshop. Wij verkopen computersystemen, notebooks, onderdelen en accessoires. Onze outlet is gevestigd in Amsterdam. De winkel heeft een eigen verkoop-, technische- en serviceafdeling. In onze webshop kun je ook online meeprofiteren van onze super aanbiedingen.

De nadruk ligt bij Computerland op:

• Zeer scherpe prijzen.
  • We zijn de goedkoopste retail computerketen van Nederland.
  • Goed advies.
  • We zijn specialist! We doen niets anders dan computers en daar weten we dus alles van!
  • Snel en flexibel; We streven ernaar onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen.
  • Service; Ook na de aankoop helpen we graag. We zijn pas tevreden als de klant dat is.

Doordat we in de hele organisatie zeer kostenbewust (no-nonsense) werken, maken we minimale kosten. Hierdoor zijn al onze producten altijd superscherp geprijsd.

Onze outlet winkel
Amsterdam Ceintuurbaan 111
Producten reserveren
Bij Computerland kun je snel en eenvoudig producten reserveren. Bel naar 0900 - 66 66 673 ( 0,10 per minuut) en onze medewerkers zullen het door jou gewenste product voor je reserveren. Zodra het product in de door jou gewenste winkel klaar ligt, ontvang je een sms-bericht of e-mail. Je kunt je reservering dan op ieder gewenst moment ophalen (binnen de openingstijden van de winkel) en gewoon aan de kassa afrekenen.

Kijk voor meer informatie op onze website www.computerland.nl of bel 0900 - 66 66 673 ( 0,10 per minuut).

Scorekaart voor Computerland

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1381 producten, 2142 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,1 (4,9% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneTablets

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013