Stassen HiFi

123 producten en 186 uitvoeringen
Logo Stassen Hifi

Stassen Hifi & Hometheaters is gegroeid uit een succesvol ingenieursbureau dat reeds vanaf de oprichting in 1955 ernaar streeft trendsetter te zijn en te blijven. Voor elke wens op audio en video gebied weten wij een gepaste oplossing te vinden.

Bent u op zoek naar een perfect klinkende geluidsinstallatie of een volwaardige thuisbioscoop? Wij zoek samen met u naar een ideale combinatie van componenten en dat binnen de grenzen van uw budget!

Uniek in onze branche is het feit dat wij u kunnen adviseren op maat. Wij leveren niet alleen losse artikelen maar ook totaalconcepten. Dit alles door u de mogelijkheid te bieden om in onze luisterruimtes zelf op zoek te gaan naar de juiste emoties die film of muziek teweeg brengen. Wij kunnen samen met u een concept uitwerken dat aan al uw verwachtingen voldoet. Bij ons streven naar perfectie heeft service altijd voorop gestaan.

Bezoekadres:
Grotestraat 23-25
5931 CS Tegelen (Gemeente Venlo)

T +31 (0)77 320 7320

donderdag: 13.00 - 18.00 uur
vrijdag: 13.00 - 18.00 uur
zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
zondag: gesloten

Wij werken voornamelijk op afspraak. U kunt ook een afspraak maken buiten onze reguliere openingstijden. Neemt u daarvoor contact met ons op.

Wij leveren o.a. de volgende merken:

Scorekaart voor Stassen HiFi

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Aftersales Score: 0

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 186 producten, 232 unsorted producten
Prijsindex Nederland 102,2 (2,2% boven gemiddeld)

Populair: Samsung Gamecontrollers Smartphones Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht Smartwatches

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013