Stassen HiFi

133 producten en 203 uitvoeringen
Logo Stassen Hifi

Stassen Hifi & Hometheaters is gegroeid uit een succesvol ingenieursbureau dat reeds vanaf de oprichting in 1955 ernaar streeft trendsetter te zijn en te blijven. Voor elke wens op audio en video gebied weten wij een gepaste oplossing te vinden.

Bent u op zoek naar een perfect klinkende geluidsinstallatie of een volwaardige thuisbioscoop? Wij zoek samen met u naar een ideale combinatie van componenten en dat binnen de grenzen van uw budget!

Uniek in onze branche is het feit dat wij u kunnen adviseren op maat. Wij leveren niet alleen losse artikelen maar ook totaalconcepten. Dit alles door u de mogelijkheid te bieden om in onze luisterruimtes zelf op zoek te gaan naar de juiste emoties die film of muziek teweeg brengen. Wij kunnen samen met u een concept uitwerken dat aan al uw verwachtingen voldoet. Bij ons streven naar perfectie heeft service altijd voorop gestaan.

Bezoekadres:
Grotestraat 23-25
5931 CS Tegelen (Gemeente Venlo)

T +31 (0)77 320 7320

donderdag: 13.00 - 18.00 uur
vrijdag: 13.00 - 18.00 uur
zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
zondag: gesloten

Wij werken voornamelijk op afspraak. U kunt ook een afspraak maken buiten onze reguliere openingstijden. Neemt u daarvoor contact met ons op.

Wij leveren o.a. de volgende merken:

Scorekaart voor Stassen HiFi

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 203 producten, 286 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,4 (4,6% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True