Freezing Hardware

1.262 producten en 1.496 uitvoeringen

Freezing Hardware
Freezing Hardware is opgericht in 2001 en richt zich hoofdzakelijk op de verkoop van computergerelateerde producten via internet, waarbij de nadruk ligt op koeling- en casemodproducten. Wij zijn de de langstbestaande webshop in Nederland die zich specifiek richt op dit marktsegment. Wij onderscheiden ons door een zeer gebruiksvriendelijke website, grote voorraad, eerlijke prijzen en een goede service.

Met meer dan 2500 verschillende producten in ons assortiment hebben wij het meest uitgebreide assortiment van Nederland. Door onze grote voorraad van meer dan 5000 voorradige producten kunnen we snel leveren, zowel per post als via ons afhaalpunt.

Contactgegevens

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1496 producten

HTC One (M9) Samsung Galaxy S6 Grand Theft Auto V Microsoft Windows 10 Apple iPad Air 2 FIFA 15 Motorola Nexus 6 Apple iPhone 6

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True