Freezing Hardware

359 producten en 387 uitvoeringen

Freezing Hardware
Freezing Hardware is opgericht in 2001 en richt zich hoofdzakelijk op de verkoop van computergerelateerde producten via internet, waarbij de nadruk ligt op koeling- en casemodproducten. Wij zijn de de langstbestaande webshop in Nederland die zich specifiek richt op dit marktsegment. Wij onderscheiden ons door een zeer gebruiksvriendelijke website, grote voorraad, eerlijke prijzen en een goede service.

Met meer dan 2500 verschillende producten in ons assortiment hebben wij het meest uitgebreide assortiment van Nederland. Door onze grote voorraad van meer dan 5000 voorradige producten kunnen we snel leveren, zowel per post als via ons afhaalpunt.

Contactgegevens

Aftersales Score: 5

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 387 producten, 448 unsorted producten
Prijsindex Nederland 90,3 (9,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 89,3 (10,7% onder gemiddeld)

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013