Freezing Hardware

1.375 producten en 1.588 uitvoeringen

Freezing Hardware
Freezing Hardware is opgericht in 2001 en richt zich hoofdzakelijk op de verkoop van computergerelateerde producten via internet, waarbij de nadruk ligt op koeling- en casemodproducten. Wij zijn de de langstbestaande webshop in Nederland die zich specifiek richt op dit marktsegment. Wij onderscheiden ons door een zeer gebruiksvriendelijke website, grote voorraad, eerlijke prijzen en een goede service.

Met meer dan 2500 verschillende producten in ons assortiment hebben wij het meest uitgebreide assortiment van Nederland. Door onze grote voorraad van meer dan 5000 voorradige producten kunnen we snel leveren, zowel per post als via ons afhaalpunt.

Contactgegevens

Aftersales Score: 5

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1588 producten, 1852 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,3 (5,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 93,2 (6,8% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneiPhone

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013