BCC

1.532 producten en 1.927 uitvoeringen

Altijd de beste prijs én de beste service. Dat is zeker BCC

Met meer dan 50 winkels is BCC al jaren een vertrouwde naam. Ook als u online winkelt via bcc.nl kunt u rekenen op de High Service en Low Pricing die BCC sinds het prille begin in 1969 groot hebben gemaakt. Gratis verzending, snelle bezorging (ook op zaterdag en zondag) en de mogelijkheid uw aankoop bij u thuis te laten installeren. En natuurlijk altijd met de Beste Prijs Garantie van BCC!

Gratis bezorging

Of u nu een tablet of een wasmachine bestelt: BCC neemt de verzendkosten voor zijn rekening. Wij verzenden uw bestelling via PostNL of bezorgen uw aankoop zelf.

Voor 22.00 uur besteld? De volgende dag al in huis!

Producten die wij via PostNL verzenden heeft u, als u op werkdagen voor 22.00 bestelt, de volgende dag al gratis in huis. Aan de hand van het ordernummer kunt u de zending met één muisklik volgen. Voor witgoed geldt: 's morgens besteld, morgen bezorgd. Onze BCC Bezorgservice bezorgt uw aankoop desgewenst ook op zaterdag en zondag!

Bezorging 7 dagen per week, ook op zondag

De BCC Bezorgservice bezorgt ook in het weekend. Als u een product bestelt, kiest u zelf de datum die u het beste uitkomt. Bij BCC hoeft u bovendien niet onnodig lang thuis te wachten, want onze bezorgers werken met tijdvakken van twee uur en laten u met een gratis SMS-bericht weten wanneer u ze kunt verwachten.

Nog sneller: zelf afhalen in de winkel

Via bcc.nl kunt u een product reserveren in een van onze winkels. Als de winkel geopend is, ontvangt u al binnen een uur een bevestiging dat uw bestelling voor u klaarstaat. Dat is niet alleen snel, maar ook zeker!

Extra service op maat

Uw wasmachine aansluiten? Een trekschakelaar monteren? De zenders op uw nieuwe TV instellen? Tijdens het bestelproces kunt u eenvoudig een keuze maken uit de verschillende mogelijkheden die wij voor uw aankoop aanbieden. En natuurlijk nemen onze bezorgers uw oude apparaat desgewenst gratis mee retour.

Altijd de beste prijs

Met de BCC Beste Prijs Garantie weet u zeker dat u nooit teveel betaalt. Dagelijks passen wij onze prijzen aan, en ziet u een product ergens anders toch goedkoper, dan betaalt BCC u het prijsverschil terug, zelfs tot twee weken na aankoop.

De 6 beloften van BCC

Altijd de beste prijs en de beste service zijn nog maar twee van de 6 beloften van BCC. Wat BCC u nog meer belooft? U leest het op onze website!

Scorekaart voor BCC

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1927 producten, 3372 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,0 (3,0% onder gemiddeld)

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung