Camerashop.nl | Coolblue

0 producten en 0 uitvoeringen

Coolblue B.V.
Camerashop.nl

RobJe vindt álles voor je digitale camera bij Camerashop.nl, dé specialist. Bij ons ben je op het juiste adres voor het grootste assortiment digitale camera's, tassen, accu's, geheugen en alle accessoires.

Beloofd.

Voor al onze producten geldt: op werkdagen voor 23.59 uur besteld? Morgen in huis. Je kunt bij ons bestellen onder vooruitbetaling, rembours, met creditcard (Visa en Mastercard) en iDEAL. Het is ook mogelijk je bestelling af te halen bij onze winkels in Rotterdam, Eindhoven en Groningen.

Keuze.

MagazijnKopen via internet kun je overal. Kopen met zekerheid vergt meer dan aanbod. Kopen is keuzes maken. Camerashop.nl helpt je kiezen met een glasheldere webshop en keiharde voordelen.

• LogistiekVoor 23.59 uur besteld, morgen in huis
  • Winkels in Rotterdam, Eindhoven en Groningen
  • Winkel in Rotterdam ook zondag geopend
  • Volg je bestelling via e-mail en sms
  • Binnen 4 uur inhoudelijke reactie op je e-mail
  • Alle accessoires, ook voor oudere camera's
  • Gratis verzending, geen verborgen kosten

Winkels.

EindhovenIn onze winkels in Rotterdam, Eindhoven en Groningen adviseren onze medewerkers je graag bij het maken van een keuze. Als specialisten met jarenlange ervaring beantwoorden ze al je vragen over onze producten. Aan onze servicebalie kun je bovendien terecht voor al je servicevragen.

AntwerpenLaat je adviseren door onze specialisten.
Onze medewerkers voorzien je graag van persoonlijk advies over al onze producten.

Onze servicebalie staat voor je klaar.
Aan onze servicebalie helpen onze medewerkers je graag met eventuele productproblemen.

WinkelRuime openingstijden.
Onze winkels kennen ruime openingstijden met koopavonden tot 21.00 uur op vrijdag. De locatie in Rotterdam is zelfs 7 dagen per week geopend, met een extra koopavond op donderdag. Bekijk voor meer informatie onze tabel met openingstijden.

Scorekaart voor Camerashop.nl | Coolblue

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Aftersales Score: 0

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Populair: Tablets Nokia Websites en communities Smartphones Google Apple Sony Games Consoles Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013