MyCom

1.903 producten en 2.447 uitvoeringen

De PC-specialist

De vriendelijke geek met passie voor techniek die ondersteunt op het gebied van hardware, software en componenten. Alle 42 winkels hebben een open technische dienst waar je wordt geholpen met al je computer problemen.

Je slaagt bij MyCom

dixons Voor 23:30 besteld, morgen in huis

dixons  Afhalen bij 43 winkels in Nederland

dixons  Deskundig personeel dat onafhankelijk advies geeft

dixons  Eigen open Technische Dienst in ale winkels

dixons  Eigen helpdesk voor telefonische ondersteuning

dixons  3 jaar garantie op notebooks

dixons  7-daagse bezorging

dixons  Gratis verzending

Je kunt je bestelling ook afhalen in één van onze winkels!

We zijn bereikbaar op

www.mycom.nl
info@mycom.nl
036-5302529 (lokaal tarief)

Onze klantenservice is bereikbaar op 036-7676575 (lokaal tarief) Op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Onze technische dienst is bereikbaar op: 0900-8089 (¤0,70 p/m)
Op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 18:00.

Facebook Twitter Youtube

Scorekaart voor MyCom

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2447 producten, 4371 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,7 (5,3% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True