dixons

1.729 producten en 2.288 uitvoeringen

Wat is dixons?

Dixons biedt op het gebied van consumentenelektronica een prettige omgeving om je te oriënteren op de beste A-merken laptops, tablets, smartphones, camera’s en meer. Een plek waar advies & demonstraties op maat gegeven worden. We bieden een steeds wisselende demoselectie met de nieuwste oplossingen en keuzehulp om tot de juiste aankoop te komen.

Daarom dixons

dixons  3 jaar garantie op Apple

dixons  Voor 23:30 besteld, morgen in huis

dixons  7-daagse bezorging

dixons  Ruim 100 winkels in Nederland

dixons  Gratis verzending

Je kunt je bestelling ook afhalen in één van onze 100 winkels!

We zijn bereikbaar op

info@dixons.nl
036-5302529 (lokaal tarief)

Op werkdagen bereikbaar van
08:30 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Onze technische dienst is bereikbaar op: 0900-8089 (€0,70 p/m)
Op werkdagen bereikbaar

Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2288 producten, 4471 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,4 (3,6% onder gemiddeld)

HTC One (M9) Samsung Galaxy S6 Grand Theft Auto V Microsoft Windows 10 Apple iPad Air 2 FIFA 15 Motorola Nexus 6 Apple iPhone 6

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True