dixons

1.828 producten en 2.414 uitvoeringen

U slaagt bij Dixons

• Met 150 filialen de grootste winkelketen van Nederland
  • Vandaag voor 23:30 uur besteld, morgen gratis bezorgd
  • Eigen helpdesk voor telefonische ondersteuning
  • Niet-tevreden-geld-terug garantie

Winkelen bij Dixons

Of u komt voor pc’ s, notebooks, MP3-spelers, navigatie, camera’s, software of games, bij Dixons krijgt u altijd drie dingen: A-merken, een goede verzekering en service op maat. Accessoires, verbruiksartikelen en de meeste randapparatuur kunt u zelf uit het schap pakken en direct afrekenen bij de kassa.

Dixons 3.0

Dixons 3.0Heeft u al kennis gemaakt met de nieuwe Dixons winkelformule? Een nieuwe inrichting, ruimer, overzichtelijker, duidelijker. Met onze nieuwe formule proberen wij voor u net dat ene beetje extra te creŽren. Of het nu zit in het kopje ‘fairtrade’ koffie, dat tegenwoordig bij Dixons verkrijgbaar is, of de nieuwe inrichting van onze winkels, wij gaan voor de ultieme klant beleving. Daarnaast hebben wij altijd een team van professionals voor u klaar staan. Heeft u een vraag, wilt u graag advies, of heeft u gewoon behoefte aan een praatje, onze winkelverkopers zijn er voor u.

Technische ondersteuning

Dixons biedt onbeperkt technische, telefonische ondersteuning op alle producten Ons service centre beantwoordt al uw vragen en is op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 21:00 op telefoonnummer 0900-8089 (70 cpm)

Wist u dat?

• Dixons uw internetbestelling binnen 24 uur aflevert
  • U bij Dixons kunt kiezen of u het product graag thuis ontvangt, of in de winkel ophaalt
  • Dixons vanaf 1 mei 2012 maar liefst 3 jaar garantie op alle Apple producten geeft
  • Vragen per e-mail doorgaans binnen 24 uur beantwoordt worden
  • U bij Dixons ook gedeeltelijk met airmiles kan betalen
  • U van ons personeel mag verwachten dat zij kunnen vertellen hoe u het maximale uit uw persoonlijke elektronica haalt

Verkoop/voorraad informatie

Dixons is voor vragen over verkoop, voorraad, orderstatus en retouren op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur op onderstaand telefoonnummer:

Dixons
T. 036-5302529 (Lokaal tarief)
E.

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2414 producten, 4706 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,3 (4,7% onder gemiddeld)

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities