Alternate.nl

5.927 producten en 7.274 uitvoeringen
Algemeen
ALTERNATE, dť online computer- en elektronica specialist! Sinds 1998 biedt ALTERNATE een breed en diep assortiment computers, componenten, randapparatuur, software, multimedia en elektronische huishoudproducten. Door traditionele verkoopmethoden te combineren met nieuwe technologieŽn opereert ALTERNATE als e-logistics leverancier al meer dan 15 jaar succesvol met een totaalpakket voor zowel particulieren als bedrijven. ALTERNATE is de afgelopen jaren meerdere keren onderscheiden door brancheorganisaties. Ruim 200 medewerkers werken dagelijks hard om alle klanten het gemak en plezier van online shoppen bij ALTERNATE te laten ervaren.
Online bestellen
Op onze website www.alternate.nl kunt u terecht voor al uw online bestellingen.
Direct na acceptatie van de betaling wordt de order verwerkt en zo snel mogelijk uitgeleverd. Wilt u op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties? Meldt u dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief.
Openingstijden showroom en afhaalbalie:

09.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
09.00 - 17.00 uur
Business Service
Bedrijven en instellingen kopen voordelig via de ALTERNATE Business Service.
Kijk voor meer informatie op www.alternate.nl/zakelijk of neem contact op via
0180 - 44 08 80 / zakelijk@alternate.nl.
Blijf geÔnformeerd
Blijf doorlopende op de hoogte van onze nieuwe producten en aanbiedingen. Volg ons op Twitter en Facebook.

Scorekaart voor Alternate.nl

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Waarborgen

ICTWaarborg
Qshops

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 7274 producten, 18287 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,5 (2,5% onder gemiddeld)

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Windows

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True