Alternate Nederland

6.143 producten en 7.213 uitvoeringen

Algemeen
ALTERNATE Nederland, gestart in 1998, biedt een breed en diep assortiment computers, componenten, randapparatuur, multimedia producten en huishoudapparatuur. Door traditionele verkoopmethoden te combineren met nieuwe technologieŽn opereert ALTERNATE als e-logistics leverancier al meer dan 15 jaar succesvol met een totaalpakket voor zowel particulieren als bedrijven.
ALTERNATE staat al jaren hoog genoteerd in de Twinkle100; het overzicht van de 100 grootste webwinkels van Nederland. Al negen jaar op rij kozen de lezers van Hardware Info ALTERNATE als Beste Hardware Shop van Nederland. Ook branchevereniging ICT Waarborg onderscheidde ALTERNATE al vijf keer als Beste Webwinkel (publieksprijs) en de ALTERNATE Business Service werd door CRN drie keer uitgeroepen tot Best Business Retailer. Elke dag werken 230 medewerkers hard om met elkaar te laten zien hoe inventiviteit leidt tot klantentevredenheid.
Online bestellen
Op onze website www.alternate.nl kunt u terecht voor al uw online bestellingen voor hardware-, software-, en entertainmentproducten. (Verzendkosten vanaf 2,95)
Direct na acceptatie van de betaling wordt de order verwerkt en zo snel mogelijk uitgeleverd. Wilt u op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties? Meldt u dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief.
Showroom en afhaalbalie
Op een oppervlakte van circa 600 m2 presenteren wij in onze showroom in Ridderkerk de nieuwste producten op het gebied van computers, componenten, randapparatuur en entertainment. Weet u wat u hebben wilt of heeft u uw bestelling al online geplaatst? Via onze afhaalbalie neemt u uw aankopen direct mee naar huis.

Openingstijden showroom en afhaalbalie:

09.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
09.00 - 17.00 uur
Business Service
Bedrijven en instellingen kopen voordelig via de ALTERNATE Business Service.
Kijk voor meer informatie op www.alternate-b2b.nl of neem contact op via
0180 - 44 08 80 / klantenservice@alternate.nl.
Blijf geÔnformeerd
Blijf doorlopende op de hoogte van onze nieuwe producten en aanbiedingen. Volg ons op Twitter en Facebook.

Scorekaart voor Alternate Nederland

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 7213 producten, 15565 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,7 (2,3% onder gemiddeld)

Populair: Vliegtuig Tablets Luchtvaart Samsung Crash Smartphones Microsoft Apple Games Rusland

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013