Informatique

9.687 producten en 11.559 uitvoeringen
Bedrijfsinformatie | Klantenservice | Contact | Vacatures

Over Informatique
Informatique is opgericht in 1995 en verkoopt een uitgebreid assortiment computers, notebooks, componenten, netwerkapparatuur, randapparatuur, digitale fotografie, dvd en games uit voorraad.

In onze showrooms in Berkel en Rodenrijs & Steenbergen, via telefonische verkoop en via email staat een gemotiveerd team van medewerkers voor u klaar met een passend advies. Op onze parkeerplaats nabij de winkel is voldoende gratis parkeergelegenheid. Heeft u telefonisch of via deze website besteld, dan kunt u bij de afhaalbalie in de winkel snel en efficiŽnt uw bestelling ophalen. Bij Informatique komt u door het continu nastreven van alleen de hoogste kwaliteit nooit voor verrassingen te staan. Mocht het onverhoopt toch eens tegenzitten, dan staan onze helpdeskmedewerkers 6 dagen per week telefonisch voor u klaar.

Openingstijden

Klantenservice Score: 4.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 11559 producten, 21374 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,5 (0,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,2 (0,8% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True