Informatique

9.958 producten en 11.664 uitvoeringen
Bedrijfsinformatie | Klantenservice | Contact | Vacatures

Over Informatique
Informatique is opgericht in 1995 en verkoopt een uitgebreid assortiment computers, notebooks, componenten, netwerkapparatuur, randapparatuur, digitale fotografie, dvd en games uit voorraad.

In onze showrooms in Berkel en Rodenrijs & Steenbergen, via telefonische verkoop en via email staat een gemotiveerd team van medewerkers voor u klaar met een passend advies. Op onze parkeerplaats nabij de winkel is voldoende gratis parkeergelegenheid. Heeft u telefonisch of via deze website besteld, dan kunt u bij de afhaalbalie in de winkel snel en efficiŽnt uw bestelling ophalen. Bij Informatique komt u door het continu nastreven van alleen de hoogste kwaliteit nooit voor verrassingen te staan. Mocht het onverhoopt toch eens tegenzitten, dan staan onze helpdeskmedewerkers 6 dagen per week telefonisch voor u klaar.

Openingstijden

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 11664 producten, 21333 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,8 (2,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,6 (2,4% onder gemiddeld)

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities