Conrad.nl

8.767 producten en 10.665 uitvoeringen

294x80_header_tweakers.jpg282x80_inschrijven.jpg
Computer & kantoor Multimedia Hobby Huis & Tuin Gereedschap
Modelspoor Modelbouw Componenten Energie Auto Uitverkoop

Europas grootste webwinkel in elektronica
Wij zijn Conrad. Wij zijn er voor iedereen met een voorliefde voor elektronica en techniek. Met een assortiment van vele honderdduizenden artikelen kunnen we je alles leveren om je leven wat aangenamer te maken. Van de nieuwste 3D-printers tot de meest geavanceerde quadrocopters. Van een batterij tot het kabeltje dat je nergens anders kunt vinden. Ook voor een nieuwe stijltang kun je bij ons terecht. En ons assortiment breidt zich nog altijd uit. Een groei die we te danken hebben aan onze passie voor elektronica. Wat jij zoekt hebben wij al gevonden.

182x270_conhdd.jpg
220x150_minipc.jpg

De voordelen van Conrad

Keuze uit honderdduizenden producten
Gratis bezorging (vanaf 35,- met iDEAL)
Minimaal 2 jaar garantie op bijna alle producten
Optie tot verlengen van garantie op groot aantal producten
Thuiswinkel Waarborg: zorgeloos kopen
Eigen technische helpdesk
Gratis interessante nieuwsbrieven

182x224_arduino.jpg

Dat is nou technisch Conrad!
Bovendien kun je op Conrad.nl altijd gedetailleerde productreviews van andere klanten lezen en ook zelf je beoordeling achterlaten. We horen namelijk graag wat je van onze producten vindt. Net zoals we graag op de website van Tweakers horen wat je van onze service vindt. Dat is nou technisch Conrad: Europas grootste webwinkel in elektronica en techniek.

Kijk ook eens op Conrad.nl

Computer & kantoor Multimedia Hobby Huis & Tuin Gereedschap
Modelspoor Modelbouw Componenten Energie Auto Uitverkoop

Algemene voorwaarden| Ga naar onze webshop| Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Word fan op FacebookVolg ons op TwitterVolg ons op YouTubeMancave: het weblog voor elektronica en techniek

Scorekaart voor Conrad.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 10665 producten, 40200 unsorted producten
Prijsindex Nederland 101,3 (1,3% boven gemiddeld)

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True