×

Help jij Tweakers Website van het Jaar te worden?

Tweakers is genomineerd voor beste website 2014 in de categorieŽn Nieuws & Informatie, Community en Vergelijking. Stem nu en maak kans op mooie prijzen!

Conrad.nl

7.521 producten en 8.865 uitvoeringen

Computer & kantoor Multimedia Hobby Huis & Tuin Gereedschap
Modelspoor Modelbouw Componenten Energie Auto Uitverkoop

Europa’s grootste webwinkel in elektronica
Wij zijn Conrad. Wij zijn er voor iedereen met een voorliefde voor elektronica en techniek. Met een assortiment van vele honderdduizenden artikelen kunnen we je alles leveren om je leven wat aangenamer te maken. Van de nieuwste 3D-printers tot de meest geavanceerde quadrocopters. Van een batterij tot het kabeltje dat je nergens anders kunt vinden. Ook voor een nieuwe stijltang kun je bij ons terecht. En ons assortiment breidt zich nog altijd uit. Een groei die we te danken hebben aan onze passie voor elektronica. Wat jij zoekt hebben wij al gevonden.

De voordelen van Conrad

• Keuze uit honderdduizenden producten
• Gratis bezorging (vanaf § 25,- met iDEAL)
• Minimaal 2 jaar garantie op bijna alle producten
• Optie tot verlengen van garantie op groot aantal producten
• Thuiswinkel Waarborg: zorgeloos kopen
• Eigen technische helpdesk
• Gratis interessante nieuwsbrieven

Dat is nou technisch Conrad!
Bovendien kun je op Conrad.nl altijd gedetailleerde productreviews van andere klanten lezen en ook zelf je beoordeling achterlaten. We horen namelijk graag wat je van onze producten vindt. Net zoals we graag op de website van Tweakers horen wat je van onze service vindt. Dat is nou technisch Conrad: Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek.

Kijk ook eens op Conrad.nl

Computer & kantoor Multimedia Hobby Huis & Tuin Gereedschap
Modelspoor Modelbouw Componenten Energie Auto Uitverkoop

Algemene voorwaarden | Ga naar onze webshop | Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Word fan op FacebookVolg ons op TwitterVolg ons op YouTubeMancave: het weblog voor elektronica en techniek

Scorekaart voor Conrad.nl

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 8865 producten, 15253 unsorted producten
Prijsindex Nederland 102,2 (2,2% boven gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneAsus

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013