Conrad Electronic

5.405 producten en 6.472 uitvoeringen

Computer & kantoor Multimedia Hobby Huis & Tuin Gereedschap Componenten Energie Auto

Europa’s grootste webwinkel in elektronica
Conrad Electronic Benelux BV is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland. Conrad is met een assortiment van meer dan 300.000 artikelen Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek. De deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Hiervoor hebben we inmiddels vele awards ontvangen, waaronder de Social Commerce Oxygen Award 2010 en de Publieksprijs Consumentenelektronica bij de Thuiswinkel Awards 2011.

De voordelen van Conrad

• Keuze uit meer dan 300.000 producten
• Gratis bezorging (vanaf 25,- met iDEAL)
• Minimaal 2 jaar garantie op bijna alle producten
• Optie tot verlengen van garantie op groot aantal producten
• Thuiswinkel Waarborg: zorgeloos kopen
• Eigen technische helpdesk
• Gratis interessante nieuwsbrieven

Dat is nou technisch Conrad!
Bovendien kunt u op Conrad.nl altijd gedetailleerde productreviews van andere klanten lezen en ook zelf uw beoordeling achterlaten. We horen namelijk graag wat u van onze producten vindt. Net zoals we graag op de website van Tweakers horen wat u van onze service vindt. Dat is nou technisch Conrad: Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek.

Kijk ook eens op Conrad.nl

Algemene voorwaarden| Ga naar onze webshop| Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Word fan op FacebookVolg ons op TwitterVolg ons op YouTubeMancave: het weblog voor elektronica en techniek

Scorekaart voor Conrad Electronic

Thuiswinkel waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 6472 producten, 17984 unsorted producten
Prijsindex 109.4 (9,4% boven gemiddeld)