CD-ROM-LAND Breda

4.569 producten en 5.311 uitvoeringen

Het bedrijf

CD-ROM-LAND is inmiddels een gevestigde naam op het gebied van computers, onderdelen en randapparatuur. Met onze jarenlange expertise in hardware en software hebben wij inmiddels een klantenkring opgebouwd die bestaat uit meer dan 150.000 geregistreerde tevreden klanten! Uiteraard kun je bij CD-ROM-LAND ook terecht voor reparatie aan je PC of reparatie aan je notebook

Onze winkel

Loop eens binnen in onze winkel en laat je verbazen over de mogelijkheden! Al onze producten staan in vitrines uitgestald. Zo kun je deze op je gemak bekijken en daarna zelf of samen met een van onze deskundige medewerkers de ideale computer samenstellen!

Online bestellen

Behalve winkelverkoop is het ook mogelijk online bij onze webshop een bestelling plaatsen. Betalen kan veilig en snel en via een methode die je zelf prettig vindt. Bestel voor 20:00 en je bestelde product is de volgende werkdag in huis! Is de totale bestelling meer dan 50 euro? Dan vervallen onze toch al zeer lage verzendkosten, ongeacht het aantal producten! Uiteraard is CD-ROM-LAND door de Stichting Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd.

Service

Omdat wij een eigen technische dienst hebben kunnen wij retouren snel afhandelen: Wij sturen een product niet direct door naar een fabrikant maar defecten geconstateerd door onze technische dienst worden mits voorradig direct vervangen. Onze technische dienst kan tevens helpen bij het oplossen van problemen met je bestelde producten. Naast het oplossen van problemen met producten kun je ook bij ons terecht voor PC reparatie en Notebook reparatie

Waarom bestellen bij CD-ROM-LAND
- Jarenlange expertise
- Assortiment met meer dan 4500 producten; waarvan 90% direct uit eigen voorraad leverbaar!
- 400mē winkeloppervlak
- Alle producten in vitrines te bezichtigen
- De winkel is elke werkdag tot 20:00 open
- Eigen technische dienst die problemen normaliter binnen 24uur oplost en service aan huis
- Veilig en gemakkelijk betalen
- Online bestellen tot 20:00!
- Producten de eerstvolgende werkdag geleverd
- CD-ROM-LAND is gecertificeerd door Stichting Thuiswinkel Waarborg
- CD-ROM-LAND is deelnemer van ICTWaarborg

Wat maakt CD-ROM-LAND anders

In tegenstelling tot andere webshops levert CD-ROM-LAND 90% van onze producten uit eigen voorraad. Zo ben jij gegarandeerd van een snelle levering, maar kun je ook minder gebruikelijke of minder populaire artikelen gemakkelijk bestellen!

Voor 20:00 besteld is morgen in huis!

Scorekaart voor CD-ROM-LAND Breda

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 5311 producten, 7624 unsorted producten
Prijsindex Nederland 101,4 (1,4% boven gemiddeld)
Prijsindex België 99,4 (0,6% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013