Door , , reacties: 51, views: 81.529 •

Playstation 3Een snelle bak onder je kont, snerpende gitaarklanken van Guns n' Roses met de speakers op standje 'oorverdovend', lekker zonnetje in een strak blauwe hemel en vooral geen onnodige regels. Kortom: gas op de plank en raggen met dat hok!

Het idee achter Burnout Paradise, of eigenlijk de hele Burnout-serie, zal eenieder aantrekkelijk in de oren klinken. Wie heeft er niet gedagdroomd over duizelingwekkende snelheden binnen de bebouwde kom, zonder je zorgen te hoeven maken over politiecontroles, flitspalen en stoplichten. Burnout Paradise is de tastbare versie van die dagdroom. In een willekeurig stuk schroot maak je de straten van de stad met de veelzeggende naam 'Paradise City' onveilig om uiteindelijk een van de topracers van de stad te worden. Alle begin is uiteraard moeilijk, dus start je onderaan, met een baksteen op wielen in races die minder voorstellen dan de prestaties van de gemiddelde Nederlandse coureur...

Burnout Paradise

In vergelijking met vorige Burnouts is de opzet van deze game flink veranderd. Niet langer is een hoofdmenu het centrum van het spel, alles draait om Paradise City zelf, dat vanaf het begin direct helemaal vrij begaanbaar is. Ontwikkelaar Criterion Games heeft er de nadruk op gelegd dat het ook vooral erg leuk moet zijn om buiten de races om lol te beleven. Terwijl je in je stalen ros de stad verkent, kom je talloze punten tegen waar je een evenement kunt beginnen, om zo verder te komen in het spel. Om bij de online spelmodi te komen moet je wel degelijk het menu onder de startknop gebruiken, maar verder kom je overal door er zelf naar toe te rijden.

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Google Apple Games Besturingssystemen Politiek en recht Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True