Door , , reacties: 17, views: 28.693 •

Toen we in de herfst van vorig jaar op bezoek waren bij de EA Fall Showcase in Londen viel daar één nieuwe game te bewonderen, en die kwam niet van de minste studio. Ted Price was ter plaatse om Insomniac Games' nieuwste titel, Fuse, te presenteren. Het spel - uiteraard een shooter - draaide om vier huurlingen die gebruikmaakten van een mysterieus goedje dat op allerlei verschillende manieren kan worden toegepast.

Doordat Fuse steeds op een andere manier reageert - afhankelijk van de aardse stof waarmee je het combineert - kunnen er verschillende soorten wapens mee worden gemaakt, en dat levert elk teamlid in Fuse een eigen wapen en daarmee een eigen functie op. In de vorige preview beschreven we die wapens en functies al wat uitgebreider. We hebben er destijds maar heel eventjes mee kunnen spelen. Dit keer kregen we daar, opnieuw tijdens een persevenement van Electronic Arts in Londen, wat uitgebreider de kans toe.

Ook dit keer was Price ter plaatse. Nu niet om een uitgebreide presentatie te geven, al ontkom je daar nooit helemaal aan. Het ging meer om hands-on tijd, dus om het zelf aan de slag gaan met Fuse, en wel in een speciale spelmodus die die dag voor het eerst aan de media werd getoond. 'Echelon' is het antwoord van Fuse op spelmodi als Horde en Zombies. Het recept is bekend: speel met maximaal vier vrienden in co-op en vecht samen tegen golven aan vijanden.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops