Door , , reacties: 52, views: 72.208 •

Ubisoft en de 'terug naar de tekentafel-behandeling', het begint een verhaal op zich te worden. Splinter Cell: Conviction kreeg een harde reboot en plukte daar uiteindelijk de vruchten van. Inmiddels is het ook al verdacht lang stil rond projecten als Beyond Good & Evil 2 en Rainbow 6: Patriots. En ook Tom Clancy´s Ghost Recon: Future Soldier maakte een tripje terug naar de ontwerptafels in de studio, nadat het spel aanvankelijk zeer kritisch werd ontvangen.

Getest op: Xbox 360 en PlayStation 3
Ook verkrijgbaar voor: pc

Trailer van Ghost Recon: Future Soldier.

Raar natuurlijk, dat een uitgever en ontwikkelstudio van dit kaliber zulke tussenstapjes steeds nodig hebben. Toch sorteert het vaak wel resultaat, want om maar met de deur in huis te vallen: Ghost Recon: Future Soldier is veranderd van een project dat zelf niet zo goed wist wat het nu wilde zijn tot een fijne tactische shooter waar iedereen die net wat meer uitdaging zoekt zich prima in thuis zal voelen.

Het behoeft weinig uitleg dat het spel opnieuw draait om de Ghosts. Deze special forces-soldaten, mocht je ze nog niet kennen, moet je je voorstellen als de best getrainde soldaten die ook nog zijn voorzien van de meest high-tech snufjes. Denk daarbij aan een cloak-module op hun uitrusting, waardoor ze nagenoeg onzichtbaar kunnen worden, en diverse soorten kijkers, zoals een speciale magnetische kijker waarmee alle wapens in je gezichtsveld geel oplichten. Deze snufjes spelen, zo blijkt al snel, eigenlijk de hoofdrol in Ghost Recon: Future Soldier.

Populair: Desktops Samsung Smartphones Sony Microsoft Apple Games Politiek en recht Consoles Smartwatches