Merk Ozone
Koptelefoon type Oordopjes (in ear)
Minimale frequentie 20Hz
Maximale frequentie 20kHz
  Bekijk alle specificaties

Ozone Oxygen (Rood, Zwart) Review

Door Mexel 13 augustus 2013, 833 views

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig. Lees verder »

Pluspunten

• Handige verleng kabels.
  • Handig tasje.
  • Reserve dopjes.

Minpunten

Sub-beoordelingen

Voor onderweg was ik op zoek naar een goedkope oplossing voor mijn muziek, eerst had ik een draadloze headset van Luxa2 aangeschaft, maar deze bleek al snel overbodig, maar dit komt ook meer door wat ik wil met een headset.

Aangezien ik enkele producten van Ozone had gekocht, kwam ik op hun site ook een simpele headset tegen, ideaal voor onderweg en voor op de laptop, goed kwa geluid en de lengte van de kabels is precies goed.

Hieronder enkele foto`s en daarna de specs van de headset.

http://tweakers.net/ext/f/rAvpxSBX3wcj6Yh7406VRe8q/medium.jpg http://tweakers.net/ext/f/o8Avny42979Uk1U7oQqMhs4D/medium.jpg

http://tweakers.net/ext/f/WbxAliXgC78jDdjGDDUKLOBg/medium.jpg http://tweakers.net/ext/f/I6vOPSNe26AdsfEW1S3oGHM0/medium.jpg

http://tweakers.net/ext/f/ePrI24VRyTaXmabjtYy8GNuB/medium.jpg http://tweakers.net/ext/f/Sga26ZTh67qHlTvHPv3EsHkw/medium.jpg

http://tweakers.net/ext/f/k2wADRQfIfqkT9jrGQkqllQV/medium.jpg http://tweakers.net/ext/f/Zf5qgreH3orj93qBOrKSzR4g/medium.jpg

http://tweakers.net/ext/f/p8fAjvv08fy7HpaVx6FcvvmU/medium.jpg http://tweakers.net/ext/f/Kg3aSmwxcpyMe3Jaw51VwOgc/medium.jpg

Specs.
GENERAL - Plug
3.5 mm jack
Product info
Specs sheet (PDF)

Kwa geluids weergave is dit net zoals elk andere hedsetje, maar de microfoon maakt het geheel voor mij net iets beter dan de rest, zo kan ik onderweg ook bellen en gebeld worden, maar ook kwa muziek luisteren heeft deze net iets meer, kwa bass weergave lijkt het net iets zwaarder te zijn dan bij andere headsets, verder is de headset goed afgewerkt en het tasje voor het opbergen van de headset maakt het geheel compleet.

Heb jij ook een Ozone Oxygen (Rood, Zwart)?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Er zijn nog geen reacties gevonden

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013