Danferno

27 augustus 2012 12:13, laatste update op 27 augustus 2012 12:21, 302 views

De ClearChat van Logitech is een degelijke headset, niet slecht, niet goed. Hij werkt via USB, wat zijn voordelen heeft (hij kan vooraan in de PC worden aangesloten, is niet afhankelijk van je geluidskaart en de draden zijn veel duurzamer - die microphone draadjes gaan altijd kapot bij mij), maar ook zijn nadelen (voornamelijk dat sommige spellen er niet mee om kunnen gaan dat je midgame van geluidskaart wisselt = je headset inplugged, waardoor je gewoon geen geluid hebt; je kan hem ook niet aansluiten op je mp3speler).

Geluidskwaliteit is middelmatig: je kan alles en iedereen duidelijk verstaan, maar daarmee is alles ook wel gezegd - als je veel muziek wilt luisteren kan je beter een andere headset kopen.

Het draaggemak is mijn grootste probleem met deze headset (en ook de reden dat ik uiteindelijk een nieuwe heb gekocht): hij begint gewoon erg snel pijn te doen. Mijn vrienden en ik spelen soms uren aan een stuk en vaak moet ik echt gewoon stoppen omdat mijn oren teveel pijn doen.

Pluspunten

• Betrouwbare Middelmaat (hij doet alles OK en gaat volgens mij nooit kapot)
  • Microfoon (hij werkt gewoon en dat is al veel tegenwoordig)

Minpunten

• Geluidskwaliteit (middelmatig)
  • Comfort (doet snel zeer aan de oren)
Algemene beoordeling Score: 4
Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4

Er zijn nog geen reacties gevonden