Merk en serie Samsung, Galaxy Tab
Besturingssysteem Google Android 2.2
Schermdiagonaal 7"
  Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Samsung Galaxy Tab 7" 3G 16GB Wit Review

Door dennis hobbelen 16 oktober 2011, laatste update op 16 oktober 2011, 652 views

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig. Lees verder »

Pluspunten

• handzaam, pas in broek en jaszak, helder scherm, goed geluid

Minpunten

• loopt soms vast met dingen opzoeken, e-mail via zimbra kan alleen knap via aparte mail programma (maakt niet zoveel uit volgende week exchange eraan hangen)
  • reageert soms erg snel op lichte aanraking

Sub-beoordelingen

omdat ik het typen op een smartphone niet helemaal zag zitten ben ik overstag gegaan en heb de galaxy tab gekocht om het een keer uit te proberem.

de functies die het toestel bezit zijn uitmuntend en simpel aan te passen, ik heb nu een computer in mijn binnenzak waarmee ik al mijn dringende zaken ook onderweg kan uitvoeren.

even wat opzoeken ? geen probleem met een goed internet abonnement heb ik elke solutie binnen notime on screen.

enige minpunt is het feit dat de bewerkingen die ik uitvoer soms iets sneller gaan dan de machine aankan, daardoor loopt hij soms vast en kan ik wachten tot hij de gadget sluit.

voor de rest is het een mooi apparaat en ik weet bijna zeker dat ik de 10" volgend jaar ga aanschaffen.

het voordeel tegenover de apple is dat ik hiermee kan bellen via mijn headset, dus volgend jaar gaat de smartphone eruit en de bluetooth set erin.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab 7" 3G 16GB Wit?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Er zijn nog geen reacties gevonden

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneiPhone

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013