Merk en serie HTC, Desire
Kleuren Bruin
  Bekijk alle specificaties

HTC Desire Bruin Review

Door lj_tree 7 juli 2011, laatste update op 7 juli 2011, 482 views

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig. Lees verder »

Pluspunten

• Snel, mooi scherm, fijne bediening, voelt vrij stevig en solide aan.

Minpunten

• Klein intern geheugen.

Sub-beoordelingen

Sinds eind 2010 ben ik in het bezit van deze telefoon. In het begin was ik onverdonderd door het gemak, de snelheid en de mogelijkheden van dit toestel. Nu bijna 3 kwart jaar later ben ik behoorlijk afgekoeld maar nog steeds erg tevreden. Het grootste minpunt van de telefoon ga ik eerst even aankaarten voordat ik de positieve puntjes ga melden. Het interne geheugen! Er is een zeer beperkt intern geheugen aanwezig. Iets wat op zich opgevangen kan worden door een flink micro SD kaart maar voor een aantal zaken helaas toch te klein blijkt te zijn. Er zijn nogal wat apps die enkel op het interne geheugen kunnen draaien (of in ieder geval niet te verplaatsen zijn) en hierdoor raakt het interne geheugen snel vol! Daarnaast is de accuduur natuurlijk een bekend probleem bij smartphones dus dat wil ik niet behandelen.

Voor de rest ben ik erg tevreden met dit toestel. Het scherm kijkt lekker, het toestel is snel en doet wat ik wil, typen is een HEEL groot verschil met mijn oude Samsung omnia en werkt goed. Navigeren gaat erg snel (nu nog met google maps maar ik ben nog op zoek naar een goed navigatie pakketje wat geen gebruik maakt van de dataverbinding) en brengt me overal waar ik wil. Ik maak veelvuldig gebruik van apps om facebook te updates, whatsapp om met vrienden te blaten en foto's te versturen en ik speel er regelmatig spelletjes op. Ik gebruik runkeep en een muziek bij het hardlopen etc. Alles wat ik wil werkt goed, snel en over het algemeen foutloos.

Kortom: Erg tevreden over dit toestel (behalve het interne geheugen dus:) )

Heb jij ook een HTC Desire Bruin?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

tip, root je telefoon en zet er MIUI op!

persoonlijk vind ik dit een betere schil dan HTC sense, naast dat het ook veel meer aanpasbaar is, is het iets sneller, en zijn de animaties vloeiender dan elke andere GUI!

het intern geheugen probleem kan op deze manier ook opgelost worden, je kunt bijvoorbeeld een partitie op je SD kaart aanmaken, die je ROM herkend als intern geheugen.
Niet iedereen wil dat zijn Android telefoon eruit ziet alsof hij iOS draait.

Populair: Desktops Samsung Smartphones Privacy Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013