CasGas

4 mei 2011 19:41, laatste update op 4 mei 2011 19:52, 268 views

Hiervoor had ik een N97 maar daarover was ik niet meer tevreden. Teveel weg vallende verbindingen en de standaard apps (en ook die via de Ovistore) zijn gewoon onder de maat. Dat kan je niet zeggen van de Desire, deze werkt snel, er zijn voldoende apps beschikbaar via de market en het werkt gewoon goed. Mijn inziens is het eigenlijk een soort iPhone, maar dan wel voor de tweaker die net iets meer wil.

Mocht je er echt veel mee doen is het wel een nadeel dat je de Desire eigenlijk altijd wel aan de lader moet hangen, maar gezien ik heen en terug sowieso een half uur in de auto zit kan die mooi opladen, meestal redt ik het er wel mee.

Het interne geheugen vindt ik wel aan de lage kant, niet alle apps kan je dmv move2sd verplaatsen en dat is wel erg jammer, want dan loopt het gewoon te snel vol.

Veel meer zal ik niet toevoegen, daarvoor zeggen de andere reviews meer dan genoeg, wat mij betreft niks dan lof voor dit apparaat.

Pluspunten

• Snelheid is echt top, vergeleken met mijn oude Nokia N97 echt een wereld van verschil.
  • Design is lekker straks, niks aan toe te voegen.
  • Werkt gewoon goed, doet wat het moet doen.

Minpunten

• Accuduur
  • Intern geheugen laag
Algemene beoordeling Score: 4

Er zijn nog geen reacties gevonden