mrouwendal

15 november 2010 13:13, 1392 views

Pluspunten

• Traceert je lichaam en lichaamsdelen perfect
  • Kleine vertraging niet hinderlijk tijdens gamen
  • Ook in het donker is er goed mee te spelen

Minpunten

• Stelt zich soms niet helemaal goed af
  • Grote ruimte nodig om optimaal te kunnen gamen
Algemene beoordeling Score: 5

De Kinect werkt precies zoals je zou verwachten. Hij trackt je lichaam perfect en de karakters op scherm volgen je bewegingen goed (wel een hele kleine vertraging, maar niet hinderlijk). De Kinect zelf wil zichzelf niet altijd even goed instellen, maar dat komt niet vaak voor. Ook in een donkere omgeving werkt hij goed. Wel moet je behoorlijk wat ruimte hebben, wanneer je er goed gebruik van wilt maken.

Humm, je hebt mij nog niet overtuigd om hem wel of niet te kopen. Kan je wat meer informatie geven over je eigen situatie? Hoe groot is je kamer? Wat voor een TV. Met welke game heb je Kinect geprobeerd. Dank.
Ik mis...

een hele hoop woorden.
Dit is geen review, dit is een tekstje voor in een reclamefolder.