Redactionele reviews

Laptop Best Buy Guide: oktober 2013

In de Laptop Best Buy Guide van oktober geven we koopadviezen over budgetlaptops, mainstream-laptops en laptops voor grafici.

126    530.169 views 1 okt

Laptop Best Buy Guide: juni 2013

In deze Laptop Best Buy Guide van juni geven we koopadviezen over budgetlaptops, multimediamodellen en businessnotebooks.

106    385.494 views 1 jun '13

Tweakers Koophulp voor laptops

Wie weinig ervaring met laptops heeft, zal moeilijk uit het omvangrijke aanbod kunnen kiezen. In dit Tweakers koopadvies zetten we enkele belangrijke zaken waarmee je als consument rekening kunt houden op een rij.

0    181.097 views 27 mei '13

Laptop Best Buy Guide: april 2013

In de april-editie van de Laptop Best Buy Guide geven we adviezen over basislaptops, mainstreamlaptops en gaminglaptops. Daarmee hebben we voor iedere portemonnee een aantal koopadviezen.

149    461.884 views 1 apr '13

Laptop Best Buy Guide: februari 2013

In deze Laptop Best Buy Guide van de maand februari komen de categorieŽn basislaptop, betaalbare thin&light en multimedialaptop aan bod.

119    452.031 views 1 feb '13

Gebruikersreviews

Lenovo Essential B590 (MBX2BMH) review door Minardus

Hallo mede Tweakers, Omdat ik zo bar weinig informatie over deze laptop kan vinden heb ik besloten om maar even een snelle en korte en bondige review online te zetten voor degene die misschien ook deze laptop wil kopen. Inleiding Ik ben student en doe een HBO...

31  +1 Score: 5  15.306 views 30 jan '13

Lenovo Essential B590 (MBX2BMH) review door Appie747

Na de laptop best-buy van Tweakers gelezen te hebben heb ik de beste budget laptop, deze dus, aangeschaft voor mijn zoontje. Voor 510 euro een laptop met i5 processor leek mij een goede deal. Hij werd vlot geleverd via 4launch in Eindhoven, wat ook nog vlak...

8  0 Score: 4  7.271 views 18 feb '13

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100