Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide: oktober 2013

In de Laptop Best Buy Guide van oktober geven we koopadviezen over budgetlaptops, mainstream-laptops en laptops voor grafici.

126    554.347 views 1 okt '13

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide: juni 2013

In deze Laptop Best Buy Guide van juni geven we koopadviezen over budgetlaptops, multimediamodellen en businessnotebooks.

106    391.967 views 1 jun '13

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide: februari 2013

In deze Laptop Best Buy Guide van de maand februari komen de categorieŽn basislaptop, betaalbare thin&light en multimedialaptop aan bod.

119    456.013 views 1 feb '13

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide: april 2013

In de april-editie van de Laptop Best Buy Guide geven we adviezen over basislaptops, mainstreamlaptops en gaminglaptops. Daarmee hebben we voor iedere portemonnee een aantal koopadviezen.

149    464.590 views 1 apr '13

Reviews door gebruikers

4 reviews - Pagina 1 van de 1
Review door Minardus 30 januari 2013

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig. Lees verder »

Pluspunten

• Mat scherm (ftw)
  • Best wel goed geluid (voor een laptop)
  • Simpel uiterlijk (weinig poespas)
  • Numpad
  • Stil
  • Goedkoop
  • Snel (i5 3210m is wel aardig voor dit geld)
  • Redelijke accuduur (4 uur ongeveer)

Minpunten

• Voor dit geld/eisen geen negatieve punten

Review door Appie747 18 februari 2013

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig. Lees verder »

Pluspunten

• Goede bouw, matzwarte afwerking. Ziet er degelijk uit. Prettig toetsenbord, met de typische Lenovo "smiley" vorm. Heb zelf een hekel aan typen op een laptop toetsenbord, ben liefhebber van mechanische toetsenborden, maar hier kan ik goed mee overweg. Typ deze review ook op de Lenovo.

Minpunten

• De wifi driver kan problemen opleveren, zoals vermeld. Heb ook andere berichten gelezen dat het niet goed werkt met Windows besturing. Vind het zelf wel geinig om het dan weer op te lossen maar als je daar geen zin in hebt dan is het natuurlijk erg irritant.
  • Ander negatief punt: wordt geleverd met Windows 8!

Review door Jape 15 februari 2013

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig.

Pluspunten

• Prettig toetsenbord
  • Slanke behuizing

Minpunten

• Beeldscherm te blauw

Review door tweakerarno 3 februari 2013

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig.

Pluspunten

• Processor
  • Hij is niet lelijk

Minpunten

• Ik heb de laptop terugestuurd omdat ik niet tevreden was over het scherm.
  • Alleen als je er recht voorzit en de klep staat onder de juist hoek is het beel enigszins acceptabel.
  • Daarnaast gebeurt er iets raars met de rendering: als een webpagina wordt geladen, is het mij nog al eens overkomen dat letters niet meteen scherp zijn maar dit pas na een paar seconden het geval is.
  • Eerst heb ik geprobeerd met er overheen te zetten, maar ik ergerde me er zo aan dat ik de laptop heb teruggestuurd. Zakelijk heb ik een HP 8440p en ondanks dat die wat ouders is, is de schermkwaliteit veel en veel beter.
  • Conclusie voor mij is: toch meer geld uitgeven voor een redelijke beeldschermkwaliteit.
  • Ook de trackpad vond ik niet sterk. Je kunt met meerder vingers werken en bijvoorbeeld in-uit zoomen door de vingers naar elkaar / uit elkaar te bewegen.
  • Het werkt maar soms dan ben je met een vinger bezig en dan gaat ie ook zoomen. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het belangrijker dat dit soort zaken iets beter zijn.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Scoreverdeling van gebruikersreviews

Heb jij ook een Lenovo Essential B590 (MBX2BMH)?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBGrand Theft Auto V

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013