Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Switcht 18 april 2016

Crucial CT102464BF160B

Heb deze gekocht om mijn medion minipc te upgraden en wat en verschil dat het maak! Loopt zeer soepel als mediacenter voor 1080P films te streamen maar ook voor te surfen is het een verademing ten opzicht van de pre installed 4GB

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitsverhouding
  • Laag verbruik bij inspanning (1.35v)
  • 1600hz

Minpunten

• geen

De Fluppe 18 oktober 2015

Crucial CT102464BF160B

Ik kocht 2 latjes van 8GB per stuk en betaalde in totaal 80. Dit zijn momenteel de goedkoopste 8GB SO-DIMMS in de Pricewatch. Beide latjes werden goed herkent door het moederbord.

Pluspunten

• Low-voltage
  • Prijs/GB
  • 1600 Mhz

Minpunten

• Geen

Madhouse1979 29 augustus 2015

Crucial CT102464BF160B

Ik heb er 2 aangeschaft en het geheugen doet wat het moet doen in mijn Intel NUC (ESX server).

Pluspunten

• Low voltage geheugen (1.35v)
  • Levenslange garantie

Minpunten

• Geen tot nu toe

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Crucial CT102464BF160B?

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True