Redactionele reviews

Assassin's Creed II

Een week na de release van Modern Warfare 2 krijgen consolegamers alweer de volgende topper op hun bord, met Assassin's Creed II. Ubisoft heeft alle minpunten van het origineel aangepakt, dus dat belooft veel goeds.

79    94.792 views 17 nov '09

Assassin's Creed II

Half november verschijnt de opvolger van Assassin's Creed op de markt. Als de minpunten van dat eerste deel zijn weggewerkt, hebben wij er nu al zin in. Wel zo leuk dus dat we alvast een paar uur hebben kunnen spelen!

72    57.997 views 21 okt '09

E3: Preview Assassin's Creed II

Ubisoft heeft op de E3 in Los Angeles de eerste beelden van Assassins Creed II getoond. Tweakers.net kreeg een live demonstratie van een van de ontwikkelaars en waande zich even in het VenetiŽ van de vijftiende eeuw.

80    79.015 views 3 jun '09

Gebruikersreviews

Assassin's Creed II, Xbox 360 (Windows) review door Treedo

De eerste Assassin’s Creed was voor mij een spel met twee gezichten: het ene moment zat ik me te vergapen aan de fantastische graphics en de prachtige steden, het andere moment irriteerde ik me mateloos aan de herhaling in de missies. Het spel werd dan...

1  +1 Score: 5  1.353 views 11 aug '10

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100