Redactionele reviews

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

The Lost and Damned is de eerste uitbreiding voor GTA IV. Er is een nieuwe hoofdpersoon, die het pad van Niko Bellic echter regelmatig zal kruisen. De uitbreiding verschijnt alleen voor de Xbox 360.

72    67.161 views 17 feb '09

Grand Theft Auto IV voor pc

GTA IV verscheen een half jaar geleden al voor Playstation 3 en Xbox 360. Dat was toen. Nu bekijken we of de extra's die de pc-versie te bieden heeft een beetje de moeite waard zijn.

107    68.531 views 1 dec '08

GTA IV op de pc

Rockstar is zijn roots niet vergeten en brengt het spel GTA IV ook voor de pc uit. Tweakers.net ging naar het Londense kantoor van de ontwikkelaar, om de meerwaarde van deze versie te ontdekken.

120    80.134 views 11 nov '08

Grand Theft Auto IV

Op 29 april kwam de langverwachte eerste GTA op de nieuwe generatie consoles uit. Tweakers.net haalde de uzi's uit het vet en begaf zich in Liberty City om uit te zoeken of GTA IV zijn status als grootste release ooit eer aan doet.

97    143.996 views 9 mei '08

Gebruikersreviews

Grand Theft Auto IV, PC review door Bartjebart

Ik schreef deze review eerder vanmiddag, maar heb me daarin wellicht wat teveel gericht op mijn frustraties na een aantal vastlopers en 'wat mindere' grafische performance en was de toon wellicht wat te rancuneus. Vandaar dat ik deze review nu even wat bijwerk...

43  +1 Score: 3  5.593 views 10 dec '08

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100