| +/- | Shop | Prijs |
|
|
Plaats | Update | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Beoordeling: voldoende | Dicecomputers | € 212,05 | € 220,- Kostenoverzicht voor Dicecomputers
| ![]() | Weesp | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Komplett.nl | € 213,- | € 220,95 Kostenoverzicht voor Komplett.nl
| - | Tilburg, Delft,... | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: zeer goed | PC Megastore | € 212,95 | € 221,90 Kostenoverzicht voor PC Megastore
| ![]() | Bergen op Zoom | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: slecht | 4AllClients.com BV | € 206,55 | € 222,19 Kostenoverzicht voor 4AllClients.com BV
| ![]() | Hengelo | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: zeer goed | Digitique | € 213,50 | € 222,45 Kostenoverzicht voor Digitique
| - | Zutphen | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: voldoende | Max ICT | € 214,69 | € 224,19 Kostenoverzicht voor Max ICT
| ![]() | Tilburg | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: voldoende | All-Mall | € 212,08 | € 224,58 Kostenoverzicht voor All-Mall
| - | Zutphen | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Zercom Computers Eindhoven | € 212,80 | € 224,80 Kostenoverzicht voor Zercom Computers Eindhoven
| ![]() | Eindhoven | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | 4Launch | € 215,- | € 225,- Kostenoverzicht voor 4Launch
| ![]() | Eindhoven | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: voldoende | Mirolin | € 213,37 | € 225,70 Kostenoverzicht voor Mirolin
| ![]() | Reeuwijk | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | DataByte | € 221,04 | € 225,99 Kostenoverzicht voor DataByte
| ![]() | Steenbergen | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: voldoende | Empc | € 217,53 | € 226,03 Kostenoverzicht voor Empc
| ![]() | Dronten | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed (Surveys ouder dan drie maanden) | Plover Systems | € 218,68 | € 226,46 Kostenoverzicht voor Plover Systems
| - | Nieuwegein | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: zeer goed | Take it Now | € 226,79 | € 226,79 Kostenoverzicht voor Take it Now
| Beoordeling: slecht | PIXmania.com | € 219,- | € 226,90 Kostenoverzicht voor PIXmania.com
| - | Parijs | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Alternate Nederland | € 219,- | € 228,50 Kostenoverzicht voor Alternate Nederland
| ![]() | Ridderkerk | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Computerland | € 229,- | € 229,- Kostenoverzicht voor Computerland
| ![]() | 18-11 ![]() | |||||||||||
| Beoordeling: zeer goed | EncyClue - EncyShop | € 215,07 | € 229,84 Kostenoverzicht voor EncyClue - EncyShop
| ![]() | Amersfoort | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: zeer goed | ACES Direct | € 232,05 | € 232,05 Kostenoverzicht voor ACES Direct
| Beoordeling: goed | Dollarshops | € 219,- | € 232,50 Kostenoverzicht voor Dollarshops
| ![]() | Veldhoven | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Azerty Hardware | € 223,23 | € 233,21 Kostenoverzicht voor Azerty Hardware
| ![]() | Raalte | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Central Point Europe B.V. | € 215,76 | € 233,61 Kostenoverzicht voor Central Point Europe B.V.
| ![]() | Amstelveen | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Informatique | € 229,- | € 235,50 Kostenoverzicht voor Informatique
| ![]() | Bergschenhoek | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: zeer goed | Completer BV | € 225,- | € 237,50 Kostenoverzicht voor Completer BV
| - | Rotterdam | 10-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed | Yorcom Computers | € 232,50 | € 242,45 Kostenoverzicht voor Yorcom Computers
| ![]() | Vlaardingen | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: voldoende | Misco Nederland B.V. | € 237,94 | € 242,93 Kostenoverzicht voor Misco Nederland B.V.
| - | Amstelveen | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: voldoende | MyCom | € 249,- | € 249,- Kostenoverzicht voor MyCom
| - | Almere | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: slecht | Dynabyte | € 249,99 | € 249,99 Kostenoverzicht voor Dynabyte
| - | Zwolle | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: zeer goed | CD-ROM-LAND Breda | € 235,- | - | ![]() | Breda | 18-11 ![]() | ||||||||||
| Beoordeling: goed (Surveys ouder dan drie maanden) | BCE Computers | € 249,- | - | - | Amsterdam | 22-09 ![]() | ||||||||||
| Laagste prijs in Vraag & Aanbod | € 125,- | Duiven | 17-11 | |||||||||||||
Specificaties
| Merk en Type | |
|---|---|
| Merk | Samsung |
| Productserie | Syncmaster |
| Type | T220 |
| Afmetingen | |
| Scherm Diagonaal | 22" |
| Breedte | 4.419m |
| Beeldverhouding | 16:10 |
| Gewicht | 7kg |
| Technische Specificaties | |
| Schermresolutie | 1680x1050 (WSXGA+) |
| Kijkhoek | 170° |
| Reactietijd | 2ms |
| Contrastverhouding (statisch) | 1000:1 |
| Helderheid | 300cd/m² |
| Verbinding (Video Uit) | Component Video (RGB), D-Sub (VGA), DVI-D |
| LCD Panel | TN |
| Kleuren | Zwart |
| Bijzonderheden | 20000:1 DC |
Productreviews
De Samsung Syncmaster T220 werd door 3 tweakers beoordeeld, die het product gemiddeld als goed beoordeelden. De ghosting werd het meest gewaardeerd, terwijl men het minst positief was over de featureset.
Scorekaart
| # | Gemiddelde | |
|---|---|---|
| Algemene beoordeling | 3 | Beoordeling: goed |
| Featureset | 3 | Beoordeling: goed |
| Kleurweergave | 3 | Beoordeling: zeer goed |
| Contrast & helderheid | 3 | Beoordeling: goed |
| Ghosting | 2 | Beoordeling: zeer goed |
| # | Gemiddelde | |
|---|---|---|
| Pixeldefecten | 3 | Beoordeling: goed |
| Bouwkwaliteit | 3 | Beoordeling: zeer goed |
| Vormgeving | 3 | Beoordeling: zeer goed |
| Prijs | 3 | Beoordeling: goed |
Reviews van bezoekers
De twee meest gewaardeerde reviews staan hieronder.
Bekijk alle reviews op waardering of chronologisch.
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| Algemene beoordeling | Beoordeling: goed | Featureset | Beoordeling: goed | Kleurweergave | Beoordeling: zeer goed |
| Contrast & helderheid | Beoordeling: zeer goed | Ghosting | Beoordeling: geen ghosting | Pixeldefecten | Beoordeling: geen defecten |
| Bouwkwaliteit | Beoordeling: zeer goed | Vormgeving | Beoordeling: zeer goed | Prijs | Beoordeling: goed |
Inleiding
Ik was al een tijdje opzoek naar een breedbeeld monitor nadat ik er een gezien had bij een vriend. Na veel lezen kwam ik uit bij het merk Samsung. Ik wist alleen nog niet welk type het zou worden. Ondanks dat ben ik toch voor een Acer gegaan eenmaal in de winkel aangekomen. Om precies te zijn de Acer X223W, maar na een dag gebruiken alweer geruild. Mijn tip is dan ook geef maar honderd euro extra uit aan een degelijke Samsung, want de de Acer was dramatisch. Het grijz was blauwig en bij een fijn gestreepte achtergrond bij een website leek het alsof de lijnen dansten.
De verpakking
De monitor zit zoals je zou verwachten in een doos met veel piepschuim en kunstof zakken verpakt. Naast het scherm zat er een voet,...
Ik was al een tijdje opzoek naar een breedbeeld monitor nadat ik er een gezien had bij een vriend. Na veel lezen kwam ik uit bij het merk Samsung. Ik wist alleen nog niet welk type het zou worden. Ondanks dat ben ik toch voor een Acer gegaan eenmaal in de winkel aangekomen. Om precies te zijn de Acer X223W, maar na een dag gebruiken alweer geruild. Mijn tip is dan ook geef maar honderd euro extra uit aan een degelijke Samsung, want de de Acer was dramatisch. Het grijz was blauwig en bij een fijn gestreepte achtergrond bij een website leek het alsof de lijnen dansten.
De verpakking
De monitor zit zoals je zou verwachten in een doos met veel piepschuim en kunstof zakken verpakt. Naast het scherm zat er een voet,...
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| Algemene beoordeling | Beoordeling: goed | Featureset | Beoordeling: voldoende | Kleurweergave | Beoordeling: goed |
| Contrast & helderheid | Beoordeling: voldoende | Ghosting | Beoordeling: geen | Pixeldefecten | Beoordeling: geen defecten |
| Bouwkwaliteit | Beoordeling: goed | Vormgeving | Beoordeling: zeer goed | Prijs | Beoordeling: goed |
Ik heb enkele dagen deze monitor in bezit gehad en naar aanleiding daarvan scrhijf ik deze review. Ondertussen heb ik de monitor terug gebracht (en wacht ik op een vervangend exemplaar) omdat er een kras in de rand van het scherm zat en omdat er het één en ander mistte in de doos (allebei met als waarschijnlijke reden dat het een showmodel was geweest). Zodra ik een vervangend exemplaar heb, zal ik deze review nog even aanpassen om ook de bevindingen van dat exemplaar te delen.
Het eerste wat ik heb gedaan is het scherm testen op dode pixels. Ik kon er geen vinden (met behulp van een pixel test programma) en ook na enkele dagen redelijk intensief gebruik heb ik ze niet gezien. Bij het testen op dode pixels viel me wel gelijk op dat het scherm...
Het eerste wat ik heb gedaan is het scherm testen op dode pixels. Ik kon er geen vinden (met behulp van een pixel test programma) en ook na enkele dagen redelijk intensief gebruik heb ik ze niet gezien. Bij het testen op dode pixels viel me wel gelijk op dat het scherm...
Vraag & Aanbod
| Omschrijving | Prijs | Datum |
Locatie | |
|---|---|---|---|---|
| Samsung Syncmaster T220 | € 125,- | 17-11 | Duiven | |
| T220 monitor in zeer nette staat. Geheel pixelferfect met nog ruim 8 maanden garantie op (sub)pixelfouten via Afuture. Gaat weg i.v.m. aanschaf 2243BW (o... | ||||

Dicecomputers

Datum