Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 99, views: 33.939 •

Ubisoft brengt eind volgende week een omvangrijke patch uit voor Assassin's Creed III, die ongeveer honderd bugs ongedaan maakt. Het gaat om een groot aantal single- en multiplayer-fixes, die standaard in de pc-versie van het spel verwerkt zullen zitten.

Ubisoft heeft details over een omvangrijke 'Thanksgiving Patch' voor de Playstation 3- en Xbox 360-versies van Assassin's Creed III gepubliceerd. De patch moet een einde maken aan ongeveer honderd schoonheidsfoutjes in onder andere missies en de multiplayer die het spel ontsierden.

Onder andere moet de patch de spelervaring bij achtervolgingmissies verbeteren, die volgens velen teveel op trial & error rusten. Ook zal de Xbox 360-versie na het installeren van de patch niet meer de Benedict Arnold-missies tonen, die alleen op de PS3-versie te spelen zijn. De complete lijst van aanpassingen is op het forum van Assassin's Creed III te zien, waarbij overigens ook een aantal spoilers zitten.

De pc-versie van het spel zal bij introductie direct van het oplapmiddel voorzien zijn. Eind november moet de versie voor pc uitkomen en die variant zal onder andere DirectX 11-ondersteuning voor hogere texture resoluties en tesselation krijgen. Assassin's Creed III speelt zich af in Noord-Amerika, ten tijde van de Amerikaanse revolutie. 

Assassin's Creed III

Reacties (99)

Ik kan niet wachten tot hij voor PC uitkomt:).
Mag ook wel, ben nu al zoveel lipsync-foutjes tegengekomen en random zwevende objecten... Om nog maar niet te spreken over het niet verder kunnen terwijl alle targets al gedood zijn (en de onduidelijkheid bij de tunnelintroductie, maar ik weet niet of die ook is aangepakt).

[Reactie gewijzigd door tmnssn op 17 november 2012 17:14]

Mooi zo, krijgen we bij de PC versie hopelijk een bug vrije versie :)
Had gister een mooie.... een wagen kwam voorbij zonder paard en rijder.... :+
Vraag het me toch echt af: een patch binnen 2 weken na release voor zoveel toch vrijwel snel opvallende gameplay- en grafische bugs... is dit spel uberhaupt wel getest? Of is it weer zo'n klassiek geval van 'dat ding moet de deur uit, fixen we later wel even'?
@ThijsWTF
Downloaden kan voor de Xbox en PS3 ook wel.
Sommigen spelen het liever op een PC.
Ik niet trouwens..dit soort spelletjes in elk geval niet.
dat heet een auto :+
waarschijnlijk wel. op zich geen ramp zo lang het spelletje speelbaar is.
Waarom halen ze voor de xbox 360 een missie uit het spel die nog wel op de PS3 speelbaar blijft?
is dit spel uberhaupt wel getest?
Ja, wat denk je zelf? Dat ze code schrijven en het direct op een disc printen? Doe je toch ook niet als je een website maakt, alleen de HTML, CSS en PHP (of wat dan ook) schrijven en dan publiceren en hopen dat het allemaal werkt?

Nee, ze zullen nadat de game "gold" ging nog bugs gevonden hebben en zijn toen al begonnen aan het fixen ervan. Het uitbrengen van een spel is daarnaast de beste manier om een spel te testen, aangezien je plots honderdduizenden, zo niet miljoenen testers hebt. Vaak zijn het kleine bugs die met een extra woordje in de query gefixt kunnen worden. Daarom is meer dan 100 eigenlijk helemaal niet zo indrukwekkend ;)

Ik heb geen kennis van hoe het testen van een game in z'n werk gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat er meer dan 100 mensen de game testen (ik heb het dan over echt game-testers, niet programmeurs zelf) en die vinden natuurlijk NOOIT zoveel bugs als 100.000 mensen kunnen vinden.
Ik snap het tunnelprincipe wel, maar die eerste missie waarin er gezegd wordt dat het tijd is dat je over de tunnels leert, vind ik vrij onduidelijk. Ik ga er dan vanuit dat die persoon de weg wel leidt naar zo'n tunnel toe, maar dat is dus niet zo...
schijnheilige. op de ps3 en 360 wordt ook meer dan genoeg gedownload. ik ken genoeg mensen die 2 360's hebben voor 1 online en 1 offline. en de ps3 met zijn firmware hacks die ook vaak genoeg gebruikt worden.

houd gewoon is op met de pc ten schande te maken, zonder de consoles was de game industrie al heel wat verder geweest. grafisch en qua gameplay.

ik download veel games idd, weet je waarom? omdat ik niet ga betalen voor een fucking console port.
Omdat die missie een exclusieve DLC voor de PS3 is. Kost overigens nog wel 5 euro.
Vertel je me nu dat ze er een missie uit patchen en deze als DLC uitbrengen?

Wtf is going on?! 8)7
Ha! Zonder de day 1 patch in Revelations kwam je niet eens door de eerste missie.
Eerst wil je dat mensen de PC niet meteen als download-platform afmaken, maar vervolgens geef je aan precies hetzelfde te doen? Definitie van hypocriet lijkt me.

Daarnaast maak je wel een erg ongefundeerde statement, zonder de 70 miljoen Xbox 360's en PS3's zou het voor veel game-studios niet eens de moeite en investering waard zijn om spellen te maken, nu is er een afzetmarkt van dus ~150 miljoen high-end consoles voor de zware games, en ook miljoenen Wii's voor de casual markt waardoor tegenwoordig zelfs huismoeders, vaders en kinderen van 5 jaar (of iets jonger/ouder) al leuke spellen kunnen spelen. Zonder deze markt zouden de PC-games misschien wat betere graphics en uitgebreidere games hebben, maar zonder de opbrengsten van consolegames wŠren die games er waarschijnlijk niet eens.
Lezen is ook een vak... Op de xbox wordt de missie eruit gehaald omdat het exclusief voor de PS3 is...

[Reactie gewijzigd door MJ-Princeps op 17 november 2012 18:25]

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSalaris

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste website van het jaar 2014