Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 146, views: 50.199 •

Er zijn details en een foto online gekomen van de Samsung Galaxy S III Mini, een midrange-smartphone met het ontwerp van de Galaxy S III. De details spreken van een dualcore-processor van ST-Ericsson en een 4"-Super Amoled-scherm.

Samsung zou de fysieke home-knop hebben ingeruild voor een aanraakgevoelige knop, die wel omrand blijft door een metalen frame. De telefoon draait op Android 4.1 Jelly Bean, met Samsungs eigen skin TouchWiz. Daarmee is het een van de weinige niet high-end toestellen die zijn voorzien van de nieuwste versie van Android.

De processor van de Galaxy S III Mini I8190 zou een ST-Ericsson U8420 zijn, een dualcore-soc met een kloksnelheid van 1GHz. Hoewel ST-Ericsson deze processor nog niet heeft aangekondigd, zit hij qua typenummer dicht bij de U8500, die Samsung gebruikt in de Galaxy S Advance, eveneens voorzien van een 4"-Super Amoled-scherm.

De S III Mini zou 122x63x9,65mm groot zijn en gemaakt van kunststof. De accu heeft volgens de gegevens van de Duitse site MobileGeek een capaciteit van 1500mAh. Ook is bluetooth 4.0 aanwezig in het toestel, net als nfc. De adviesprijs zou 399 euro bedragen, fors meer dan de 270 euro die de vergelijkbare Galaxy S Advance nu kost. Samsung zou de telefoon donderdag in Duitsland willen presenteren.

Samsung Galaxy S III Mini

Reacties (146)

Reactiefilter:-11460138+162+24+30
Erg slecht dat ze dit toestel de "S3" badge geven. Deze zou gereserveerd moeten zijn voor alleen het vlaggenschip.

Als ze hem zo nodig S3 willen noemen, noem hem dan "S3 Lite" ofzo. Dit gaat nergens over.
Fipo?
dit is toch behoorlijk relevant tot het artikel. En classificeert dus niet per definitie als een FIPO.
Heet het niet de S3 Mini en niet S3?
*quote; *noem hem dan "S3 Lite" ofzo*. dat is precies wat ze hebben gedaan; ze hebben het een S3 MINI genoemd 8)7 Als meneer even de titel had gelezen had hij dat geweten >_>
Waar hij op doelt is dat de term 'S3' alleen gereserveerd zou moeten zijn voor echte top-toestellen, en geen mid-range toestellen zoals deze. Als je er desnoods 'S3 Lite' van zou maken, impliceer je meer dat het om een wat 'minder' toestel gaat dan 'S3 Mini'.
Daarom hebben ze hem ook Mini genoemd en niet alleen S3. S3 Mini lijkt me aardig gelijk aan 'S3 Lite'.
Daarmee is het een van de weinige niet high-end toestellen die zijn voorzien van de nieuwste versie van Android.
Volgens mij is 4.2 de nieuwste versie?
Volgens mij is 4.2 de nieuwste versie?
Net zo nieuw al Android 5, beide zijn niet uit :)
Nee dat is het niet. De nieuwste versie is 4.1.2, wat dus nog onder 4.1 valt.
Ik doel meer op het feit dat Samsung het voor het grote publiek lijkt neer te zetten als "een Galaxy S3 met een klein scherm" terwijl het qua hardware een compleet andere telefoon is.
Van de S3 zijn er ook verschillende varianten met dual en quad core CPU, dus is dat dan ook 'compleet andere telefoon' ?
Oh? Zover ik weet zijn er van de S3 alleen maar varianten met 1GB of 2GB RAM, en 16GB of 32GB opslag.

EDIT: Er zijn inderdaad dual-core S3's. Het verschil is echter dat deze mééstal verkocht worden onder de naam van de provider, en niet als een pure 'Samsung Galaxy S3'.

[Reactie gewijzigd door ThePendulum op 10 oktober 2012 21:24]

Specs zijn ook maar specs, daar hoef je niks van te merken tenzij je door het boekje bladert of benchmarks runt. Is prima mogelijk dat hij alles net zo vloeiend kan op een kleiner scherm met andere hardware.
Bij de naam Mini verwacht je alleen kleiner. Niet dat het ineens een budget telefoon is qua hardware. En dat is hier wel het geval. Waarschijnlijk is dit een toestel van 250 dollar.
Ja het is ronduit belachelijk. Ik zit dan eens te wachten op een toptelefoon dat geen +4,5 inch is komen ze met een zwak afkooksel.. Voor de moment enigste topper onder de 4,5inch is de nieuwe iPhone... Hmmm ik zal nog even wachten maar ik vrees dat ze in deze categorie geen nieuwe toppers zullen brengen. Heel jammer want groter als mijn S2 moet hij echt niet worden..
Zo groot is de S3 niet :) Ben zelf net over van S2 naar S3
Echt wel een serieus verschil.. heb de S3 even mogen testen van een vriend en met die in mijn zak moest ik elke keer schuin zakken eer ik hem uit mijn broekzak kon halen als ik neerzat. Ook elke keer ik fietste voelde ik hem enorm zitten.. Niet echt mijn ding eerlijkgezegd..
ik heb zelf een note. ik vond hem eerst ook echt te groot maar na een tijdje weet ik niet beter en heb ik er geen last van..
ik heb een pin in me arm, na een tijdje deed het geen pijn meer.. kom op, als hij te groot voelt en het niet prettig voelt is hij gewoon te groot.
Inderdaad, en als je vervolgens je oude telefoon er weer bij pakt, in mijn geval een Galaxy S, denk je echt, wow, dat is klein, heb ik hier ooit mee kunnen werken?

In het begin moet je wel even oefenen met het veranderen van greep (telefoon omhoog of omlaag schuiven in je hand) om alles met je duim te kunnen bedienen, maar ook dat went. Enkel in dit stadium zul je em sneller uit je hand laten vallen, maar daarna is het risico niet echt groter. Vandaar dat je een nieuwe telefoon ook vaak net de eerste paar weken laat vallen. ;)
HTC One S? Prachtige telefoon met een 4.3" scherm. Goede specificaties, helder scherm. In veel gevallen sneller dan de One X.
Daar had ik naar gegeken is een enorm goed voorstel ;) Bedankt voor de info ;)
Maar HTC niet echt voorstander jammergenoeg. Ben een beetje beu dat de updates zo traag doorkomen (idem voor samsung natuurlijk) Daarom zou ik graag eens een Nexus 'mini' zien van rond de 4,3-4,5inch met recente hardware. Maar zoals ik al zei zal ik mijn hoops er maar niet op zetten..

[Reactie gewijzigd door Dmitrov op 10 oktober 2012 15:48]

Daarom zou ik graag eens een Nexus 'mini' zien van rond de 4,3-4,5inch met recente hardware. Maar zoals ik al zei zal ik mijn hoops er maar niet op zetten.
Je zou wel eens positief verrast kunnen worden eind oktober :)
Positief verrast als in een iets snellere en kleinere S3 in een Nexus jasje? Zou wel een droom zijn eerlijkgezegd..
+1 voor de HTC One S. Als je die vergelijkt met deze S3-grap van Samsung steekt het er met kop en schouders bovenuit. En de prijs is op dit moment ook al gedaald tot ¤395 (Pricewatch), wat precies hetzelfde is als die van de S3-Mini. Je krijgt dan echt veel meer telefoon: aluminium unibody, compact en mooi design, (veel) snellere processor, goede camera. Het formaat van de telefoons is bijna gelijk ondanks een groter scherm bij de One S. Enige wat de One S niet heeft en de S3-Mini wel is NFC,

Updates komen bij de One S best snel door. Toestel werd gelanceerd met 4.0 en ik heb al verschillende updates gehad. Deze maand komt de JB 4.1 update; nog best snel als je bedenkt dat JB in juni is aangekondigd.
Of de Sony xperia T, ok wel 4.5 inch maar qua daadwerkelijke grote gelijk aan de SII.
Geen sony fan, vroeger 1 sony gehad vele problemen mee gehad en geen updates. Persoonlijke mening natuurlijk maar voor mij reden genoeg om er geen meer te kopen.
De Lumia 920 heeft 4.3" :)
Is een toptoestel, wel geen android maar ja :)
Lumia 920 -> 4,5 inch
Lumia 820 -> 4,3 inch
Hoezo is dat 'belachelijk'? Dat Samsung een goedkoper toestel minder goeie hardware geeft is gewoon logisch. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat jij een 1 GHz dual core niet voldoende vind terwijl hij voor de rest gewoon voldoet aan de verwachtingen van een S3 mini.
De HTC one S is 4.3 en ook high end. Ik heb liever die Dual Core S4 Krait dan een Quad core met A9. Quad core is nog niet nuttig genoeg in een telefoon. Je kunt beter goede single en dual thread performance hebben. En dat is pressies wat die S4 heeft.
Mini staat voor kleinere versie, waar lite meestal staat voor een minder snelle versie (in hardware land) dus heeft hij wel degelijk een punt

Als ik de naam S3 Mini hoor, verwacht ik S3 hardware in een kleinere behuizing, waar ik bij de S3 Lite meer aan een langzamere versie zou denken, maar niet perse kleiner
Hoezo 'slecht', dit is gewoon handige marketing: meeliften op de naam van de S3. Of dacht je dat Samsung niet door keiharde commerciële belangen wordt gedreven?
Het risico om deze telefoon SIII mini te noemen is dat je hetzelfde krijgt als met de absolute rommel die Samsung verkocht heeft onder de naam 'Galaxy SII'. Denk bijvoorbeeld aan de 'Galaxy SII ACE'. Heel veel kopers horen links en rechts dat de 'Galaxy SII' een toptoestel is, en komen vervolgens thuis met een 'Galaxy SII ACE'. Zo ken ik tenminste 3 mensen waarvan er 2 uit pure frustratie het toestel binnen een jaar hebben ingeruild en een ander merk hebben gehaald. Zulke klanten kopen dus nooit meer een Samsung telefoon.

Dom en kortzichtig dus wat mij betreft, proberen mensen te laten denken dat ze iets veel beters kopen dan dat ze krijgen.
Dan zijn ze slecht geïnformeerd. De Galaxy SII Ace bestaat helemaal niet. Alleen de Galaxy naam komt overeen.

Hier kun je Samsung volgens mij niet de schuld van geven.
Galaxy Ace 2 dan, de details doen er verder niet toe, het gaat er alleen maar om dat dit soort marktsegmentatie heel erg verwarrend is voor mensen die geen zin hebben om uit te zoeken wat het verschil is tussen de tientallen toestellen die Samsung verkoopt met bijna exact dezelfde namen. Zelfs binnen dezelfde serie zijn niet alle modellen hetzelfde.

Het gaat er ook helemaal niet om wie er 'schuld' heeft of wat dan ook, maar dat het gevaarlijk is om bewust verwarring te zaaien in je product aanbod, omdat een klant met een slechte ervaring nooit meer terug komt. De derde persoon waar ik het over had die zijn Galaxy Ace 2 nog steeds heeft kreeg het ding een paar maanden geleden aangesmeerd toen er voor hetzelfde geld al veel betere Samsung Galaxy toestellen te krijgen waren. Die laat dan vol trots zien dat ie ook een high-end smartphone heeft terwijl het gewoon een goedkoop loeder is.
Ik zie het probleem echt niet. Neem de Xperialijn van Sony, de Lumia's van Nokia of de One serie van HTC. Allemaal marketing termen die een reeks toestellen vertegenwoordigen. Kijk voor de gein eens hoeveel verschillende Xperia's er inmiddels zijn.

De naam "Galaxy" geeft aan dat het om een Andoidversie gaat en hetgeen wat er achter staat bepaalt het type.

Je kan mij niet wijsmaken dat iemand een Galaxy Ace II aanschaft voor een paar honderd euro en verwacht dat hij een high-end toestel heeft.
Je kan mij niet wijsmaken dat iemand een Galaxy Ace II aanschaft voor een paar honderd euro en verwacht dat hij een high-end toestel heeft.
Inderdaad, dan ben je gewoon dom, of je nou verstand hebt van telefoons of niet :)
Sorry, maar je bent gewoon DOM als je niet eerst wat onderzoek doet naar een telefoon. Google.com, telefoon naam intikken, review er achter zetten en zoeken maar. Lees een paar hits en je bent misschien 15 minuten kwijt, maar oh zo veel wijzer. Dat aansmeren vind ik zo'n goedkoop excuus.... Wees gewoon zeker van wat je wilt. Willen ze je een alternatief bieden? Doe eerst thuis weer research voor je JA zegt. Simpel.

OT: whats in a name. S3, tja. Waarom geen Ace 3?
Je moet anders een graad in astronomie hebben om nog wijs te kunnen worden uit de vele sterren in de Samsung Galaxy.
Ik wilde dezelfde reactie als johnbetonschaar neerzetten, want hij heeft wel degelijk gelijk. Mensen zijn dom, zeggen redelijk simpel JA en houden al helemaal niet van "research doen".

Een van de grootste problemen van Android is dan ook dat het compleet niet te zien is of je nou een mid-range of high-end telefoon te pakken hebt. En fabrikanten en winkeliers denken een extra omzetje te kunnen halen door dit ook nog zo obscuur mogelijk te maken ook.

Dit is wel degelijk een zeer slechte zet, want je krijgt inderdaad mensen die straks een S3 Mini halen, vervolgens denken "Is dit nu het Android vlaggenschip waar iedereen het over heeft? Die lui zijn niet lekker...".

Er komt straks ook een iPad Mini... Doe 's een gok. Zou dat een budget/halve kwaliteit versie van de iPad zijn? NOPE. Als (ik zeg "als"!!) er al een budget-versie zou zijn dan zou Apple 'm ook keihard "iPad Budget" noemen. Geen verwarring, geen scheve verwachtingen. Apple snapt dit... de rest nog niet.

Wat er werkelijk gebeurt (ja echt) is dat een gebruiker een budget Android haalt (HTC Wildfire oid) vervolgens niet tevreden is over de performance (logisch, noch leverancier noch winkelier verteld 'm dat het een low-end device is), haalt vervolgens een iPhone, betaald wat meer (logisch, want tja, het is wel Apple) en is er vervolgens voor een heeeeel lange tijd van overtuigd dat iphone (of welk ander alternatief) veel sneller en soepeler is dan android.

Dit is scoren op korte termijn maar op lange termijn gooi je met dit gedrag je eigen ruiten in. Ik vind het onbegrijpelijk dat Google bijvoorbeeld geen performance-rating verplicht maakt bij iedere android-telefoon (dat dit 100% eerlijk is voor iedere fabrikant is minder belangrijk dan dat een consument in ieder geval weet wat hij aanschaft).

Iedereen die net even wat minder thuis of actueel is in de materie blijft gewoon met het oordeel zitten (terecht) maar hangt het aan de verkeerde oorzaak (onterecht, en doodzonde als je je product ook over 2 jaar nog graag succesvol wil zien).

Samsung doet hier (op termijn) erg slechte zaken mee.

Maar goed... zo slecht in marketing als HTC zijn ze nog lang niet, dus dat scheelt...

[Reactie gewijzigd door BramT op 10 oktober 2012 18:08]

Mensen gaan de S3 mini niet verwarren voor een S3. Ten eerste omdat mensen kunnen lezen dat de naam anders is. Ten tweede omdat de S3 gigantisch is en de mini niet.

Mensen kopen ook geen 170 euro Android device om daarna een 730 euro iPhone te gaan kopen. Ze kopen niet voor niks een budget telefoon, ze hebben namelijk een laag budget.

En bij Android is het heel goed te zien wat mid-range en wat high-end is, de prijs is namelijk in 99% van de gevallen een goeie indicatie. Dit argument slaat sowieso helemaal nergens op want het vlaggenschip van RIM zit in het mid-range prijsgebied van andere fabriekanten. Dus waar baseer jij dit allemaal op?

Dat consumenten geen research willen doen klopt, maar jij beeldt mensen af alsof ze blind en analfabeet zijn. Ik snap niet waarom jouw post zo'n hoge rating krijgt want het staat vol met onzin en vooroordelen.

[Reactie gewijzigd door martijnpatelski op 10 oktober 2012 21:11]

@martijnpatelski

Dat doen ze helaas wel. In ieder geval meer dan je denkt.

Gisterenavond zat ik nog bij iemand thuis. Hij had voor z'n vrouw en zichzelf een S3 gehaald. Hij noemde het ding regelmatig S4 (geen idee waarom). Hij wist pas dat het een Samsung betrof omdat hij dat thuis (!!) op de doos had zien staan. Ik liet 'm mijn One X zien en die had hij nog nooit eerder gezien (ook niet in de winkel dus).

Ja, ik kan het me ook niet voorstellen. Maar het gebeurt.

Het maffe was wel dat hij bewust voor Android gekozen had... :?

Een (mensen)massa is vaak relatief dom. De 'gemiddelde' consument is hier geen uitzondering op (waarom denk je dat die stompzinnige en soms ronduit beledigende reclame's toch nut hebben?)

Dus ik blijf er bij. Het 'merk' S3 gaat schade oplopen door deze actie.
In plaats van vormpjes e.d. te kopiëren van apple kunnen ze beter 's kijken naar de strategie die ze toepassen...
@BramT
Best wel knap werk van jou om op basis van de foto de complete marketing strategie van Samsung te ontrafelen.

Het enige wat er bij mij op kwam dat dit op een S3 lijkt maar dan in het klein
Dat is zoals zeggen: ik heb een BMW, en er niet bijvertellen dat het een 1 Serie is. Dat is jammer voor mensen met een echte S3, want op deze manier kan iedereen zich een S3 veroorloven. Grapje hé.
4" is tegenwoordig mini? Zit ik dan met mijn 3.7" HTC Desire...
Net hoe je het leest, het is de mini-versie van een S3, niet van ALLE smartphones...
Inderdaad, wat zit iedereen moeilijk te doen over het mini zijn.
Ja, vergeleken met 4,8 inch is 4 inch mini, duh...
Sinds wanneer is mini een absoluut formaat in plaats van een relatieve term?
Ik zit hier met een 3.2 inch scherm en kan zeggen dat dit best klein is om te typen, sla regelmatig de verkeerde toets aan, of ik moet de hele tijd mijn scherm gaan draaien en daar heb ik weinig zin in.
Dus voor mij is 4 inch mini-maal.
Dat is het dus niet! misschien qua design maar zeker niet qua specs!
Vind ik ook merkwaardig. Zo mini vind ik 4" niet.
Galaxy S3 Medium klinkt toch ook gewoon niet? :9
Zou ik best wat voor voelen, een Galaxy S, Galaxy M, Galaxy L en Galaxy XXL.

Galaxy S III 4"
Galaxy M III 4.3"
Galaxy L III 4.7"
Galaxy XXL III 5.5"

Als ze dan verder dezelfde chips zouden gebruiken, camera en scherm type, zou het wel veel duidelijkheid scheppen :-)
Lijkt mij nogal verwarrend als er al een S III is met een 4.7 inch scherm :+

Galaxy S is nou net het productnaam voor de beste telefoon en dan ga je 3 ervan renamen naar M/L/XXL, dan is het ineens geen S serie meer, de S staat zeker niet voor small bij Samsung!

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 10 oktober 2012 16:40]

Klopt, ze kunnen hem beter Light noemen.
4" is tegenwoordig mini? Zit ik dan met mijn 3.7" HTC Desire...
Funny how things change, ik weet nog wel dat mensen me uitlachten toen ik de Touch HD kocht omdat het een koelkast zou zijn met 3.8 whopping inches :+


Nu gebeurt 't me wer overigens met een Galaxy Note :'(
Ziet er weer zeer netjes uit!

Ik was ook al even bang dat ze gingen afwijken van de kunstof.Gelukkig is dat niet het geval :)
Ik vind het wel vreemd, samsung zegt eerst dat het wel een high end toestel gaat worden, waarom pakken ze dan niet de S3 en doen er een kleiner scherm in?
ziet er weer netjes uit? Volgens mij heeft samsung al een bijna vergelijkbaar apparaat, namelijk de galaxy s advance.

Ik baal er zelf nogal van dat samsung meer tijd besteed aan het uitbrengen van oneindige verschillende modellen en, voor mijn gevoel, nul tijd besteed aan software. Het pas uitgebrachte Kies 2.5 is nog het zo rot als de vorige versie. Android updates laten maar op zich wachten. Het security issue van pas, het remote wipe issue, is alleen nog maar voor de galaxy S3 opgelost, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Mijn sgs+ is echt het laatste wat ik van samsung koop.
ja?
Ik vind hem er top uitzien.

Kies gebruik ik nooit, daar kan ik nier over meepraten.
Ik heb recent de android 4.0.4 versie gekregen, daarin zijn alle security issues van pas opgelost.
Ook was dit toen de laatste versie.

Ik hecht echter geen waarde aan het versienummertje van de software. Als het maar goed werkt.
2.3 werkte niet goed voor mij, 4.0 wel. Prima dus. Waarom zou ik dat willen veranderen?
Ik kan nu alles wat ik wil met de telefoon!
Blijft ene lelijk apparaat, nee, Samsung komt er bij mij niet in.

Wel goed dat ze een NovaThor nemen weer
Tja, het is ook niet mijn ding. En het plastic kunststof gehalte is tot daar aan toe, het is vooral die vorm die ik niet mooi vind. Maar goed, ieder zijn smaak :Y)
Cool! Ben al tijden op zoek naar een kleine smartphone.
was dat sarcastisch of ..... het is namelijk een 4" ( die haakjes staan voor inches )

kan je niet echt klein noemen.
Kan je beter iets van een Xperia Mini pakken, da's met 3" echt klein :)
Die is toch uit productie?
een 4'' telefoon mini noemen 8)7

Zal prima toestelletje zijn maar het design van Samsung kan me absoluut niet bekoren.
Je kan het geen S3 mini noemen als er een dualcore in zit.. Het is gewoon een goedkoper toestel die ze op de markt willen brengen met als naam S3 mini omdat de S3 nou populair is in de wereld. Als ik naar de specificaties kijk vind ik het gewoon een budget toestel en geen S3 mini…
Waarom? De US versies van de S3 hebben gewoon een dual-core.
De S3 in de US hebben een Snapdragon S4 chip, een high-end chip.

De S3 mini heeft hoogstwaarschijnlijk een ST-Ericsson U8420, welke waarschijnlijk minder is dan de S4.
Heb je gelijk in, maar lees de eerste zin is waar ZesPak op reageert en je ziet gewoon dat ie een punt heeft :)
Nope:
- home knop andere vorm
- andere soft buttons
- ongetwijfeld meer S3 style achterkan ipv zilver met wit op de duos/trend.
Dat niet alleen die telefoons hebben de buitenlijnen van een Nexus toestel, de s3 vormen zijn nog ronder/ovaler...
In het vorige artikel met geruchten werd inderdaad verwezen naar de S Duos.
Eigenlijk wil ik geen Samsung meer, vanwege hun crappy upgrades naar nieuwere versies van Android die altijd maar duren en duren (tenzij je net iets nieuws van ze hebt). Maar met dit toestel ben ik dan toch weer nieuwsgierig geworden of het niet iets voor me is.

Maar goed 400 euro vind ik nog niet echt een mini prijs. Misschien wordt de Galaxy S Advance weer iets goedkoper :P

edit Zie in de pricewatch de "gewone" S3 staan voor 485-490 euro. Je krijgt toch een andere processor en kleiner scherm. Zouden mensen dan niet sneller de "gewone" nemen en deze links laten liggen.

[Reactie gewijzigd door djcasl op 10 oktober 2012 14:57]

400 advies is ongeveer 300 irl :)
Inderdaad, de adviesprijs van Samsung ligt altijd 100 euro hoger dan het toestel daadwerkelijk kost.
Galaxy Y had vast geen adviesprijs van 190 euro, dus voor lager dan high-end gaat het niet op.
Sterker nog de Galaxy SII adviesprijs is maar liefst ¤699 en hij is al verkrijgbaar vanaf ¤475 dat is een verschil van ¤225 verschil. Dat zou de Mini toch wel goedkoop maken hoor
Je koopt een toestel toch op een specifiek moment omdat hij op dat moment exact is zoals jij dat wilt?

Als je versie geil bent dan lijkt het mij dat je ook wel bereidt bent om zelf de nieuwste versie te installeren?
zover ik weet is Samsung meestal een van de eerste kwa updates, als mensen liever niet groter dan 4'' willen dan gaan ze denk ik niet voor de normale S3 (ik vind hem persoonlijk te groot en zal max tot 4.2 gaan)

enigste jammer is weer die resolutie 800 x 480 (als deze hetzelfde scherm als de Galaxy S krijgt), dat is leuk voor een 3.5'' scherm, maar voor een 4'' scherm verwacht je toch wel wat beter

[Reactie gewijzigd door Remmes_NT op 10 oktober 2012 15:20]

Uit jouw post concludeer ik dat je je alleen interesseert om prijs en android versie. Ik kan het fout hebben maar zo komt het dus wel over.

Voor 120 euro heb je een Galaxy S tweedehands, Android 4.1.2 nightly heb je erop na 15 min werk.(dit is niet overdreven, laatst studiegenoot ff in de lunch pauze geroot en Cyanogenmod erop gegooid)
Vreemde move deze telefoon, verwarrende benaming ook. Als ze nou een high-end telefoon hadden gemaakt met een 4" beeldscherm had dat mij logischer geleken. Gewoon ongeveer dezelfde specs als de normale S3 maar dan in een kleiner formaat en bijvoorbeeld met een 960x640 resolutie, zodat de PPI ongeveer even hoog blijft. Zo had je dan voor ieder wat wils, high-end specs en formaten variërend van 4" tot 5,5" inch.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013