Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 145, views: 36.073 •

Een bron 'dicht bij Rockstar' heeft aangegeven dat de ontwikkeling van een nieuwe Grand Theft Auto al in een vergevorderd stadium is. Een release in 2012 is dan ook 'erg waarschijnlijk'. De game is echter nog niet officieel aangekondigd.

Volgens een naar verluidt welingelichte bron van GameSpot is het volgende deel van de succesvolle serie 'al een eind in ontwikkeling' en worden momenteel de laatste componenten van de game toegevoegd, zoals minigames. Volgens de anonieme bron is het dan ook 'erg waarschijnlijk' dat de nieuwe versie van Grand Theft Auto in 2012 op de markt komt. De bron wist verder te melden dat de game een flinke omvang krijgt. Uitgever Rockstar heeft het bestaan van een volgend deel in de Grand Theft Auto-serie tot nu toe nog niet willen bevestigen.

Geruchten over een volgende GTA zijn er echter al langer. De uitgever plaatste in maart bijvoorbeeld een advertentie voor stemacteurs, die op een nieuwe GTA wees. Zo werd er gezocht naar een acteur die de stem kon verzorgen van het personage James Pedeaston, die een bijrol had in zowel Grand Theft Auto: San Andreas als Grand Theft Auto IV. In februari legde de uitgever bovendien een aantal domeinnamen vast die naar een nieuwe GTA lijken te verwijzen.

Grand Theft Auto V

Reacties (145)

Reactiefilter:-11450139+186+21+30
1 2 3 ... 6
Eindelijk, nog even geduld dan maar... LA lijkt me wel weer wat anders dan New York.
Hopelijk dit keer wel op de PC en niet alleen op de console (net als met Red Dead Redemption).
Ik zou het wel leuk vinden als er eindelijk weer eens wat te doen is. In alles voor IV was er best veel te doen in de wereld. En in IV liep je rond met massa's geld waar je niet mee kon, net zo als in RDR. Ja er waren wat mini games, maar het was allemaal zo serieus.

Wat ik echt helemaal weg wil zien is dat relationship management, iedere vijf minuten werd je lastig gevallen omdat mensen weer iets van je moesten, en zo leuk was het niet om die mensen weer op te halen en te entertainen.

Geef mij maar weer de kill frenzies!
Elvis has left the building!
Ik ben het grotendeels met je eens. Je ziet bij GTA dat er soms in voorgaande versies features aanwezig zijn die in de opvolger niet meer aanwezig zijn. Denk bijvoorbeeld aan het modificeren van auto's in SA, wat in IV niet meer kon. Jammer aangezien de realistische looks van de voortuigen in IV leuk waren geweest om aan te passen.

Mijn grootste zorg na IV is het grafische aspect. De 360 en PS3 beginnen een beperkende factor te worden voor grafisch spectakel in games. Het gevaar imo is dat de PC versie net als IV een inefficiënte port wordt die een overmaat aan computerkracht vereist voor de eye candy.
Het IS al een beperkende factor. Er zijn al vele games die er beter uit hadden kunnen gezien. Dit wordt maar al te duidelijk als er ook een pc versie is die veel mooier is dan de console versie. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik anti console ben... dus.
Ik hoop dat GTA V op de aangekondigde Wii U uitkomt, die heeft tegen die tijd meer grafische power dan de 360. Gewoon cross platform lijkt me dus niet eens uit te sluiten!
Ik weet niet of nu persé het platform de beperkende factor is, maar mischien meer het feit dat het een enorme map / sandbox is. Ik denk dat je niet én BF3 graphics én een grote sandbox kan hebben momenteel.

De Rockstar games hebben nu al last van opeens opduikende objecten als je je erg snel door de map beweegt. GTA IV, RDR en LA Noire hebben daar allemaal last van. Zo reed ik in LA Noire al enkele tientallen seconden plankgas door de map, om tegen een onzichtbare muur te crashen. Op het moment dat ik dacht 'Dat hadden ze wel mooier mogen afwerken' verscheen de wegblokkade ;)
Natuurlijk kan het wel beiden; kwestie van een goede engine schrijven. Denk maar aan Crysis 1 & 2 ...
alsof de grafische aspecten in IV zo denderend waren... not really, alsook de besturing zoog en er waren heel wat onrealistische dingen. GTA IV is in mijn mening de allerslechtste van alle GTA's. Dusja als er een GTA V komt dan kan die nog steeds heel wat deftiger worden qua graphics.

Wel ben ik het eens met de features die wegvallen bij nieuwe spellen, het modden van auto's mocht er idd nog ingezeten hebben. En ook de verschillende soorten terrein (woestijn, stad, bos, bergen, strand,...) mogen er voor mijn part terug in.
Vice City en San Andreas waren de beste games van de GTA reeks... uren op gespeeld.
In GTA IV was ik het na het tweede stuk vrijspelen het spel al beu.
Die grafische aspecten waren juist minder doordat het een port was met de consoles in het achterhoofd in plaats van de PC. Als het andersom was geweest had het waarschijnlijk een stuk soepeler gelopen en daadwerkelijk de systeemeisen gehaald die op de verpakking stonden. Nu had je toch stiekem een stuk meer kracht nodig dan beschreven stond terwijl, zoals je zelf al aangaf, het er niet eens zo heel bijzonder uitzag. Dus maar hopen dat ze de PC gamers niet weer zo in de steek laten als bij GTA4.

Het wegvallen van de features vond ik inderdaad ook een gemis, het was een flinke ommekeer na San Andreas qua vrijheid en mogelijkheden en uiteindelijk dus gewoon qua speel plezier. Ik mis bijvoorbeeld nog steeds mijn belachelijk grote Miami Vice mansion van Vice City :X
Inderdaad, die mansions waren echt gruwelijk vet (maar misschien was dat ook omdat ik toen jonger was). De missies + cheats plus de comische stijl die het geheel toch wel had waren gewoon heftig.

GTA San Andreas was geweldig op zijn eigen manier (grote vliegtuigen) woestijn, bergen, vele snelwegen (die daadwerkelijk naar iets leiden), mooie steden en open vlakken met niks (wat ook wat had).

GTA IV was te serieus, en nadat de missies over waren (die overigens wel goed waren uitgewerkt) was het erg saai. Er was gewoon niks meer te doen.

De huizen die je bezat waren saai (niet exorbitant groot) er waren geen luxe villa's alles was stad (wat ook niet erg leuk blijft). Leuker zou zijn als ze manhattan deden en daarnaast nog woestijn + platteland.

Verder miste ik de kapper, de sportschool, het dik worden van eten, het kiezen van tatoo's, het tunen van auto's, de vliegtuigen, het belachelijke dingen slopen etc.

[Reactie gewijzigd door piratepraat op 21 juni 2011 21:49]

Inderdaad! Je kon gewoon meer, of iig leukere dingen. Zo was het ook leuk om van die bende leden uit te dagen. Dat mis ik heel erg in 4, daar heb je helemaal geen gangs e.d.

Wat helemaal vet zou zijn, is in multiplayer van die gangs uitdagen en dan drive by shootings uitvoeren (a) .

Hopelijk is het ook geen drama straks om gta v te installeren en heb je al die overbodige meuk (lees windows live games, social nogwattes) niet meer nodig.
Je kunt je telefoon uitzetten in GTA IV zodat je geen mensen meer hoeft te entertainen.
Nee, je kon hem op hold zetten, wat voor geen meter werkte want zodra je iets gedaan had of een missie volbracht, ging dat kreng weer vanzelf aan. Wat je uiteraard elke keer weer vergat dus werd je toch nog steeds gebeld. Ik heb dat kreng heel wat vervloekt
Ik hoop eigenlijk dat het miami word, hier werd ook al naar gehint in GTA IV, er is helaas nog niets bekend dat echt aan zou geven of het LA of miami word.
Ik hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n san andreas flop word waarbij je voor iedere missie een half uur naar de andere kant van de map moest rijden, en als je dan dood ging mocht je het weer fijn opnieuw doen.
San Andreas vond ik de stomste GTA ooit, ook ivm de gang wars, had je alle locaties in handen, en ineens had je niets meer.

Ik hoop stiekem op een release voor kerst, maar het is moeilijk te zeggen.

De pc versie is voor GTA altijd uit gekomen, maar meestal een half jaar tot een jaar later.

[Reactie gewijzigd door HKS-Skyline op 21 juni 2011 14:08]

Inderdaad. Een nieuwe Vice City lijkt mij ook het leukste en past ook in de reeks die er nu al is. De opvolger van GTA IV moet wel een monster van een game worden lijkt mij gezien de ontwikkeltijd die men er nu al aan besteed.
Smaken verschillen kennelijk :) Ik heb San Andreas volkomen grijsgespeeld, heerlijk die grootsheid en vrijheid. IV vond ik daarentegen echt verschrikkelijk slecht, slechte visibility, framerate, sluggish besturing, geen mogelijkheden lekker aan te kloten ivm alom aanwezige politie, etc.
Eens, maar Vice City was toch nog een stapje leuker. Wie herinnert zich nou niet in dat watervliegtuig die flyers verspreiden terwijl je tieten afgebeeld ziet op een gebouw.

Wie herinnert er niet het met een motor in de lift omhoog gaan en dan door het gebouw heen scheuren, dat was echt een van de geweldige dingen.

Of wie herinnert zich niet hele winkelcentrum kapot schieten.


Op de een of andere manier als ik dit zelf typ concludeer ik dat ik Vice City toch echt het geweldigste vond van alle delen. De tropische sfeer en de belachelijke missies + dingen die je moest doen.

Hopelijk wordt het een mix van San Andreas met Vice City, maar dan mooier en nog groter.
Ik hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n san andreas flop word waarbij je voor iedere missie een half uur naar de andere kant van de map moest rijden
Heb je eens een ontzettend groot speelgebied, is het nog niet goed. Bij IV was de kritiek weer dat het veel te klein was (wat ik trouwens ontzettend mee vond vallen, maar goed.)
en als je dan dood ging mocht je het weer fijn opnieuw doen.
In IV wel eens opgevallen dat je na je dood in een taxi kunt stappen, die je naar de plek van je laatste missie bracht?
De pc versie is voor GTA altijd uit gekomen, maar meestal een half jaar tot een jaar later.
Behalve Vice City Stories, Liberty City Stories, en Chinatown Wars (die ik best wel graag op een desktop had willen spelen, ook al is het een handheld idee).
Heb je eens een ontzettend groot speelgebied, is het nog niet goed. Bij IV was de kritiek weer dat het veel te klein was (wat ik trouwens ontzettend mee vond vallen, maar goed.)
Heb je mij horen zeggen dat ik een ontzettend groot spelgebied wilde hebben? nee vice city was prima, GTA IV was ook prima, San Andreas was te groot.
In IV wel eens opgevallen dat je na je dood in een taxi kunt stappen, die je naar de plek van je laatste missie bracht?
Is het je wel eens opgevallen dat ik het niet over GTA IV had maar over San Andreas? Lezen is misschien teveel gevraagd...
Behalve Vice City Stories, Liberty City Stories, en Chinatown Wars (die ik best wel graag op een desktop had willen spelen, ook al is het een handheld idee).
Dat zijn hand held games, en niet de console games, alle Console versies (waar GTA V ook deel van uit maakt) zijn tot nu toe op de pc uitgekomen, wil je handheld versies spelen, dan moet je een handheld kopen.
Vice City Stories en Liberty City Stories zijn ook op de ps2 uitgebracht dus dat zijn niet alleen handheld exclusives...
En Chinatown Wars is ook nog eens op de PSP en iOS-devices verschenen, dus er is ruime keuze wat betreft devices.
Heb je mij horen zeggen dat ik een ontzettend groot spelgebied wilde hebben?
Heb het ook niet over jou, maar over wat een veelgehoorde klacht van vele spelers is.
Is het je wel eens opgevallen dat ik het niet over GTA IV had maar over San Andreas? Lezen is misschien teveel gevraagd...
Ik bedoelde meer aan te geven dat jouw klacht over GTA:SA, al is aangepakt in IV, en eventueel dus ook in een opvolger.
Dat zijn hand held games, en niet de console games
Desondanks zijn LCS en VCS ook op de PS2 verschenen. Gezien de grootte van de steden, zou het niet gek zijn geweest om ze ook op de pc uit te brengen.
Heb het ook niet over jou, maar over wat een veelgehoorde klacht van vele spelers is.
dan moet je mijn tekst niet quoten.
Desondanks zijn LCS en VCS ook op de PS2 verschenen. Gezien de grootte van de steden, zou het niet gek zijn geweest om ze ook op de pc uit te brengen.
dat was niet nuttig geweest want op het moment dat LCS en VCS op de ps2 uitkwamen had het nog een tijd geduurd voor ze op de pc uit waren gekomen, en waren op dat moment grafisch, qua gameplay en qua geluid al dramatisch achterhaald, het zou dus geen goede reviews krijgen en voor geen meter verkopen, dus waarom zouden ze de moeite nemen?
Hoop ook dat ze het online gedeelte wat beter aanpakken.
Van de 10 potjes die je met GTA4 (gay Tony) nu online gaat doen vliegen er in de helft auto's door de lucht (of lopen ze rond met uzi's die rakketjes ipv. kogels afvuren).
Bij een kwart loopt je console ineens vast (lijkt gelijk te lopen met cheaters).
Met wat mazzel kun je in dat overgebleven deel gewoon normaal gamen.

Echt hopeloos!
Mensen reporten helpt misschien maar da's water naar de zee dragen :s

Las op een andere site dat MS in 2012 de nieuwe console aan gaat kondigen.
Mag ik daaruit opmaken dat GTA5 op de volgende versie komt? Lijkt me namelijk wat onlogisch dat ze zo'n game uitbrengen als er x maanden later een nieuwe console komt.

Ben erg benieuwd in elk geval!
Bron van MS artikel?

Ik hoop zelf dat er nu een 3-way release komt, en niet meer console only... Ik betrap mezelf er later altijd op dat ik het spel ook nog koop voor de pc. Een enkele investering voor pc vind ik voldoende. Console is leuk, maar niet voor iets waar je mee moet mikken in mijn mening. dit gaat nooit goed :(
Volkomen mee eens! Ben het ook wel zat om 6+ maanden te wachten na de release van een game als GTA voordat ie op de PC uitkomt...En "koop dan een console" is geen optie, het geld groeit me helaas niet op de rug. Hopelijk neemt Rockstar een voorbeeld aan Ubisoft die de nieuwe Assassin's Creed gewoon 3-way uitbrengt :D
Rockstar heeft wat mij betreft behoorlijk afgegaan. Ik heb de GTA's, Manhunts, Bully op pc gespeeld en na de classic GTA SA hebben ze me eigenlijk alleen maar teleur gesteld. GTA IV was een erg slechte console port vond ik en dat ze weigerden om RDR op pc uit te brengen (want waarschijnlijk ook slechte port) heeft me het idee gegeven dat RS niets meer om hun initiele fanbase (pc-gamers) geeft. Ok nu zal deze nieuwe GTA weer op het traagste platform moeten draaien en kan ik dus fluiten naar een kwalitatief hoogwaardige game zoals ik van ze gewend was. |:(
Slecht nieuws, nu zit ik het komende uur naar nieuws over GTA V te zoeken, haha. Die domeinnamen zeggen niks, maar mss die James Pedeaston wel.
Haha precies hetgeen wat ik ook ga doen.. Kunnen ze zulk nieuws gewoon geen dag van tevoren uitgeven.. Dan weet ik tenminste dat die de volgende dag in huis is.
Ben benieuwd !, loopt deze wel normaal op een super computer inplaats van de vorige versie ?.
Hurray! (nieuwe Vice City met dezelfde sfeer?)
Helaas niet! Vice City is de Rockstar interpretatie van Miami. GTA V zou volgens de geruchten in San Andreas plaatsvinden (Los Angeles).
San Andreas was helemaal geen Los Angeles...
San Andreas was in GTA SA een staat, waarin Los Santos een weerspiegeling was van Los Angeles, Las Venturas een weerspiegeling van Las Vegas en San Fierro was een weerspiegeling van San Fransisico.

Verder ben ik inderdaad erg benieuwd, hoop dat ze de RAGE engine eens flink op de schop hebben genomen zodat die niet alleen fatsoenlijk draait op een console.

[Reactie gewijzigd door Dylan93 op 21 juni 2011 14:00]

hoop dat ze de RAGE engine eens flink op de schop hebben genomen zodat die niet alleen fatsoenlijk draait op een console
Fixed.

Was al niet denderend op consoles: kwaliteit textures en de view distance kunnen een stuk beter. Op sommige momenten draait het ook totaal niet vlot.
[...]

Fixed.

Was al niet denderend op consoles: kwaliteit textures en de view distance kunnen een stuk beter. Op sommige momenten draait het ook totaal niet vlot.
Waarbij je je zeer kunt afvragen of dat ligt aan de engine of aan de stokoude GPUs die consoles gebruiken. Mijn GF6600GT zette ook slechtere prestaties neer dan de GF8800GTS die hem verving en die zette op zijn beurt weer behoorlijk mindere prestaties neer dan de GTX460 die er voor in de plaats is gekomen.

de X360 en PS3 mogen dan oh-zo-krachtig zijn, ik zie ze nog geen JC2 op 1920x1080@60FPS met 16xAF en 16xAA draaien. Laat staan dat de detail settings ook maar enigszins in de buurt komen van wat een mid-range game PC neer kan zetten.
GTA is voor mij een mijpaal geworden die aangeeft wanneer ik een nieuwe pc / upgrade nodig heb.
Sinds GTA: SA blijf ik de pc maar upgraden om het spel normaal te kunnen spelen.
Slecht referentiepunt voor upgrades, tenzij GTA daadwerkelijk één van je lievelingsgames is. GTA IV was een vreselijke port en ik was boos en teleurgesteld toen ik de game voor 50 euro voor de pc kocht en er op mijn nieuwe pc niet optimaal van kon genieten. Ik hoop dat ze deze keer bij Rockstar de pc niet zo achterstellen.
GTA:SA kwam uit in 2005. GTA:IV kwam uit in 2008. Ik ben geen wiskundige, maar daar zit 3 jaar tussen. Tussen GTA:IV en GTA:V zou dan 4 jaar zitten. 3 á 4 jaar is toch wel de levensduur van een computer. Komt dat even mooi uit. :+
Je moet kijken naar the ballad of gay tony als je naar san andres kijkt en dan is het al een dik jaartje minder.

San andreas was namelijk de laatste episode van gta3, de ballad van gay tony de laatste van gta 4.

Tussen gta 3 en gta 4 zat eigenlijk zo'n 7 jaar.
Ballad of Gay Tony was meer DLC dan een volwaardige game, waarbij VC en SA gewoon volwaardige games waren.
Nee dat klopt, maar het spel liep zo belabberd op een goeie computer dat ik al niet wil weten hoe het op een medium pc liep.
@jabz
oh op die manier bedoel je :) ben afgehaakt na san andreas. de delen erna waren echt lame.
Mwah, ik heb een behoorlijk 'antieke' pc, en daar loopt het toch prima op hoor.
Een Athlon X4 9650 met 8800GTS (inmiddels een GTX265, maar op de 8800 liep het prima) met slechts 3GB RAM.
http://www.youtube.com/watch?v=5V1B3XexEpI

Hier zie je al dat een GTX285 die 1 jaar na GTA IV op de markt kwam het spel al moeilijk draait. Een resolutie van 1680 x 1050 en je werd geforceerd de instellingen naar beneden bij te stellen, omdat je al niet genoeg geheugen op je kaart had.
Op mijn Q6600 met 4GB + 8800GTS met 640MB draaide het meer dan behoorlijk.
Als ik het me goed herinner was GTAIV één van de eerste games waarbij je een behoorlijk voordeel aan als je een quadcore had.
bij jouw is meer dan behoorlijk waarschijnlijk gelijk aan 25fps. De ene persoon vind 20 fps al prima, de meesten (niet hardcore) vinden 30 fps acceptabel en de meer hardcore gamers willen al snel minimaal 60fps. Het verschilt per persoon wat behoorlijk soepel is.
Hopelijk heeft Rockstar geleerd van het drama dat GTA IV opleverde op veel pc's. Laten we hopen dat ze dat GTA V niet simpelweg gaan porten.
dat kun je wel vergeten vrees ik. PS3 en Xbox360 versies zijn elk meer dan 8 miljoen keer over de toonbank gegaan. De PC versie maar 700.000 keer.

Rockstar zou gek zijn als ze veel tijd steken in de PC versie.
Misschien ligt dat ook aan dingen zoals de ongelooflijk slechte poort en daarbij de draak van een GFWL met daarboven op nog Social Club.
En niet te vergeten dat er een half jaar tussen de console en PC release zat... Waardoor de spelers die ook een console hadden hem voor de console gaan halen en de PC versie waarschijnlijk downloaden. Het is geen eerlijke vergelijking als er een platform een (of meerdere) oneerlijk nadeel(/nadelen) heeft ;)
Buiten dat er zelfs een hele boel mensen speciaal een console, met name Playstation 3, gekocht hebben om GTA-IV te kunnen spelen, die hadden als hij eerst op de PC uitkwam waarschijnlijk een nieuwe PC gekocht of hun huidige PC geüpgrade.
Met name een PS3? De 360 kreeg toch juist die tijdgebonden exclusives (waar MS dacht ik 50 miljoen dollar voor had neergelegd).


Dat het waarschijnlijk een San Andreas setting wordt doet me deugd. Vond het de leukste GTA. IV stelde me dan weer heel erg teleur.. kon me allemaal gewoon niet zo veel schelen en veel plezier kwam er niet bij kijken.

Dan heb je nog RAGE, dat echt bizar slecht draaide. Renderware was dan niet de mooiste engine, maar het werkte in ieder geval goed. Om dan nog maar te zwijgen over SecuROM. Heb GTA IV en DLC via steam, maar moet het meestal zo'n 15 keer proberen te starten voordat het werkt. De andere keren kom ik tot de Rockstar North splash screen waarna ik het bericht krijg "Securom.exe has stopt working". Voel ik me dan toch weer flink genaaid als goed willende PC Gamer.


(hopelijk hebben ze de private jets, harrier en dat boeing geval er weer in gedaan. Tevens zou een country side en dessert ook wel erg vet zijn (na Red Dead wel te verwachten) Ben ik vele uren mee zoet geweest.)
Ik hoop dat er genoeg vernieuwende elementen inkomen. Sinds San Andreas ben ik ze eigenlijk beu gespeeld. Het was tot nu toe al elke keer ongeveer hetzelfde verhaal. Kleine boef wordt grote en machtige crimineel. Originaliteit is er een beetje af.

[Reactie gewijzigd door spleethoven op 21 juni 2011 13:28]

Ergens heb je ook wel gelijk, maar vond GTA IV toch een grote stap voorwaarts.
Vond de DLC zeer goed, waarbij je dus 1 missie 3x speelt vanuit een ander personage!
Vraag me af waarom GTA IV zo anders ervaren wordt door veel mensen, persoonlijk vond ik IV nogal belabberd... Ik heb er wel redelijk wat uren in zitten omdat ik min of meer voortmodderde, maar ben gestopt toen ik tot de conclusie kwam dat het spel eigenlijk niet echt leuk was. Op de een of andere manier zat er veel minder fun in IV dan in de GTA's er voor, dus ik hoop dat ze daar wat aan doen.
Ook was GTA IV best leeg en was het best moeilijk te zien waar wel iets was buiten al die nep winkels (die niet meer dan een texture waren). De minigames daarnaast waren veel te simpel waardoor al die ongein van een sociaal leven onderhouden alleen maar vreselijk saai was. Als ze dat soort punten aanpakken dan ben ik wel weer benieuwd.
Misschien ligt het aan het type gamer dat je bent. ik heb gta IV pas van de zomer opgepikt, het is een van de eerste spellen in tijdan wat ik helemaal heb uitgespeeld
En weer een ander type speler volgt de missies slechts deels en gaat vooral op de burnin', lootin', rapin', and shootin' manier door GTA IV heen. Het darten en bowlen ben je wel snel beu.

Heb niet veel tijd om de missies echt te spelen, maar vermaak me goed met af en toe gewoon even af te reageren op nietsvermoedende voorbijgangers ;)

Wat dat betreft is een grote stad dan wel weer fijn. Hoe groter hoe beter. GTA V zal ook zeker in huis komen.
Hoe groter hoe beter, inderdaad, alleen jammer dat GTA IV wat dat betreft dus net een flinke achteruitgang was t.o.v. san andreas, dat was pas een grote wereld. Daar was je ook echt even bezig om van de ene kant van de map naar de andere te rijden terwijl je dat in IV zo gedaan hebt.
Is het eigenlijk al duidelijk waar deze zich af gaat spelen? Vice city zou het meest logisch zijn, maar heb ook gehoord dat san andreas eerst is.
Het meest logisch niet (klein, geen dingen zoals vliegtuigen, etc.), maar zeker wel het meest epic.

En voordat iemand roept dat je in VC kan vliegen: I know, maar met de release van SA vonden ontzettend veel mensen VS lame omdat je er niet in een Boeing kunt vliegen. Maar wil je in een Boeing over VC vliegen?
Je had in Vice City zo'n water vliegtuig dodo dingetje :P.

Verder vind ik Vice City tot nu toe ook de beste sfeer en stad hebben, en San Andreas de beste gameplay.
het ergste was dat de Boeing wel in de game zat, alleen niet voor de speler....
Jawel! Af en toe was ie te vinden in de hangar op het vliegveld van Las Venturas. De antonov daarentegen weer niet (volgens mij stond die in de missie op dat verlaten vliegveld in de woestijn?).
1 2 3 ... 6

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Populair: Tablets Nokia Websites en communities Lumia Smartphones Laptops Sony Apple Games Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013