Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 140 reacties, 21.235 views •

Ontwikkelaar Treyarch heeft gameplaybeelden vrijgegeven van de multiplayer van Call of Duty: Black Ops, waarin nieuwe wapens en mogelijkheden te zien zijn. De first person shooter verschijnt op 9 november voor pc, Xbox 360 en PlayStation 3.

In de video van anderhalve minuut die uitgever Activision en ontwikkelaar Treyarch vrij hebben gegeven, is te zien hoe een speler een mini-buggy verdient door drie tegenstanders achter elkaar te doden. De buggy is op afstand te besturen en kan tot ontploffing gebracht worden om zo ongezien tegenstanders uit te schakelen. Uit de clip blijkt ook dat spelers in de multiplayer-modus werpmessen kunnen gebruiken. Spelers kunnen zelfs twee messen tegelijk werpen. Het spel bevat bovendien een kruisboog die ontploffende projectielen afschiet.

Aan het einde van de video blijkt dat spelers hun ervaringen in video kunnen vastleggen. De beelden kunnen door spelers zelf gemonteerd worden. Verder is nog in de clip te zien dat de gespeelde map 'Launch' heet. Uitgever Activision heeft aangegeven dat begin september meer informatie over het multiplayer-gedeelte vrijgegeven wordt. Call of Duty: Black Ops verschijnt op 9 november voor de pc, de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Reacties (140)

Reactiefilter:-11400139+167+20+30
Moderatie-faq Wijzig weergave
1 2 3 ... 7
Zier er weer goed uit, echter die belachelijke perks en care packages gingen me echt irriteren in MWF2.
Hopelijk hebben ze dat opgelost.. dan ga ik hem wel weer proberen.
Door die perks en kill streak rewards ben ik gestopt met het spelen van MW2. Het is gewoon niet meer leuk en onrealistisch als er continu van die helicopters, jets en nukes boven je kop hangen. Daarbij ook nog eens dat de levels erg klein waren en je geen vehicles kon gebruiken. Ik speel nu BFBC2 en beleef daar veel meer plezier aan, nu maar hopen dat Battlefield 3 een beetje opschiet.
Er is nu twee nieuwe gamemodes op mw2, bare bones pro objectives bare bones pro. Waar killstreaks gedisabled zijn :).

Verder ziet dit er wel een vet spel uit en zie ik kruisbogen en ontploffende werpmessen wel helemaal zitten .
Ooit stukje gezien van nederland in afhanistan? Of Ross Kemp in afghanistan? Als ze vijandelijke schoten horen gaan ze achter een muurtje liggen en vragen ze om air support...

Nuke krijg je alleen bij een killstreak van 20 dus niet makkelijk te halen is...

Ik vind zelf de killstreaks wel een leuke bonus voor "goed" spelen. Normaal haal je soms 6 kills en een rij en dan wordt je weer afgeschoten en dat was het dan. Nu krijg je er nog iets leuks voor terug. Beetje vergelijkbaar met het CS/CSS koopsysteem.
Het is ... onrealistisch ... als er continu van die helicopters, jets en nukes boven je kop hangen.

Nee, idd, in een oorlog is er geen air support enz |:( Lijkt me zo te zijn dat de mensen die janken zelf geen KS kunnen vrijspelen in een ronde, anders heb je die "nadelen" helemaal niet. Hopelijk blijven jullie allemaal uit MW3 want zal enkel maar erger worden, ik verheug me al op die buggies lol.
Als MW3 er komt weet ik niet of dat nog wel zo'n game als MW1 of MW2 gaat worden, aangezien die game niet door het Infinity Ward gemaakt gaat worden die we allemaal kennen... alle waardevolle mensen daar zijn opgestapt en naar de concurrent gegaan.
Dus? Ik bleef net zo veel plezier aan COD games van Treyarch. En volgens mij komt er een goede studio ipv IW ervoor terug.
Jawel, want er zijn ook death streaks. Al met al, het is zeer onwaarschijnlijk dat je in MW2 een ronde lang in leven blijft. Iets wat in MW1 goed mogelijk was. En hello_world heeft een beetje meer gelijk dan jij in dit geval: in een echte oorlog worden het aantal uitgeschakelde bedreigingen inderdaad niet beloond met atoombommen.

Ook moet niet vergeten worden wat het scenario van het spel is. In het geval van Black Ops (de naam suggereert het al) word er gespeeld als special forces. In het echt krijgen die aanzienlijk minder artillerie en luchtsteun ten opzichte van gewone infanterie en mariniers, omdat ze het vaak niet nodig hebben of omdat ze achter de vijandelijke linies niet zo 123 een vliegtuig kunnen krijgen.

Ik was overigens altijd meer een IW fan, maar dat was snel tenietgedaan met MW2. Maar nu ik zie dat de killstreak awards in deze game eigenlijk extra equipment is zoals die RC auto (moet ik trouwens gelijk denken aan Frontlines: Fuel of War), en dus niet insta-pwnage betekenen zoals belachelijk grootschalige airstrikes, heb ik hier meer vertrouwen in.
MW3? is nog niet eens aangekondigd ...
MW2 is een shooter voor 't grote publiek, waarom is mij nooit duidelijk geworden. Ben zelf een fanatiek 1st person shooter. Maar MW2 is een van de weinige games die retour is gegaan naar 't verkoop punt. Dat terwijl ik MW1 tot aan vervelens toe heb gespeeld. Ik hoop echt dat CoD:BO meer in lijn ligt van MW1. Natuurlijk zijn Ininity Ward en Treyarch twee verschillende studio's. Echter zou het jammer zijn als ze doorgaan op het principe van IW; kansloze no-brain shooter. Al die support shit haalt zo veel elementen van FPS onderuit. Hierdoor is in mijn optiek MW2 een stap achteruit gegaan ipv vooruit. Hopelijk treedt Treyarch niet in die voetsporen

nm beelden zeggen genoeg; zij gaan verder waar MW2 stopte, geen game dus voor de fanatieke FPS speler
het lijkt erop dat ook Black Ops in ieder geval een grote hoeveelheid killstreaks krijgt
^-- Project doomed to fail

[Reactie gewijzigd door himlims_ op 10 augustus 2010 10:23]

Je kunt in MW2 ook multiplayer spelen waar care packages en kill streak rewards uit staan.
Ja, sinds een tijdje. Ze hebben (imho) de MP initieel compleet verpest door zoveel killstreaks toe te voegen. CoD4 had 3 killstreaks, en dat was prima, in MW2 is de balans compleet zoek. Dat ze dan naderhand een tweetal modes toevoegen zonder killstreaks geeft imho wel aan dat ze er zelf ook achterkomen dat het wellicht niet zo'n groot succes is.

Ik vond dit wel een redelijk treffende column hierover: http://www.gamer.nl/colum...moordden-modern-warfare-2
Ik moet zeggen als je een fatsoendelijke raketwerper meeneemt dat je toch wel de meeste killstreak rewards vrijsnel uit kunt schakelen, behalve de AC130 en de nuke.

Zelf ben ik niet zo goed om ze lang in leven te komen, ik camp daar te weinig voor maar ik schiet ze wel zo uit de lucht.

De predator kun je trouwens met je gewone geweer ook redelijk makkelijk uit de lucht schieten als je m op tijd ziet.
dat van die predator heb ik nog nooit geprobeerd:P zou het eens proberen. gewoon met ak 47 of iets in die richting gaat dat lukken?
Ziet er erg vet uit Treyacrch en Activision!
Ik ben echt bnieuwd naar dit spel.

En de singleplayer is natuurlijk leuk, maar bij CoD draait alles om de multiplayer, maar ik ben er van overtuigd dat dit helemaal goed gaat komen als ik die filmpje zie!

* yannickie111 schrijft 9 november in zijn agenda

typo

[Reactie gewijzigd door yannickie111 op 10 augustus 2010 09:17]

En de singleplayer is natuurlijk leuk, maar bij CoD draait alles om de multiplayer
niet met je eens. bij battlefield draait alles om mp, maar CoD was juist heel sterk altijd in zijn single player!

ik ben zelf niet zo'n multiplayer figuur, maar ik kan echt genieten van de single player van CoD.
de singleplayer van CoD is altijd al een vaststaand pad geweest door scripted levels die rechtstreeks uit films zijn gekopieerd met vijanden die uit het niets blijven spawnen totdat je de volgende event trigger hebt bereikt (hoewel dit wel weer is veranderd in MW2, heeft dat spel de slechtste singleplayer tot nu toe). Op een gegeven moment heb je het wel gezien. Hoewel sommigen er natuurlijk nooit genoeg van kunnen krijgen 8)7
Dat is jou mening :P ik hou juist van een lineair spel verloop, ik wil gewoon actie zoals de ontwikkelaar dat heeft bedoeld en dat heeft MW2 mij zeker gegeven. Ik hoop ook dat Black Ops me dit zal geven maar ik ben nooit echt een fan geweest van de treyarch delen
Hier sluit ik me bij aan. Hoewel de MP je maanden bezig kan houden, is de SP ook zeker de moeite waard met als compliment 'Kort maar krachtig'. En ja, het is scripted van A tot Z, maar daardoor is het ook duidelijk wat je moet doen en waar je heen moet tijdens de missies. Voor mij is er niets meer storend dan verdwaald rondlopen in een missie waar je niet weet wat je moet doen en waar je het moet zoeken.
Ik ben het met je eens dat het duidelijk te merken is dat het een vaststaand script is, maar toch heb ik dat niet als heel vervelend ervaren. In de levels waar je als sniper op je vijanden afsluipt, heb ik me iig goed vermaakt.

Echter denk ik niet dat ik deze ga spelen, om dezelfde reden als cod6, ik heb cod 4 nog liggen en ik vind deze eerlijk gezegd niet veel beter.
Jammer dat het weer zo arcade achtig utiziet. Ik dacht dat Treyarch had gezegt dat ze daar gedeeltelijk vanaf zouden stappen. Dat heb ik dus verkeerd gedacht aan de video te zien.

Verder wel netjes die video :). Ik wacht nog even af voor we iets concreets hebben voordat ik de multiplayer beoordeel :P.

[Reactie gewijzigd door Rutix op 10 augustus 2010 09:15]

Ik ben zelf ook meer van de realistische shooters (America's Army, ARMA, Operation Flashpoint), juist omdat ik hekel heb aan de Counter-Strike mentaliteit...

Hopelijk is de SP beter dan wat de MP in het filmpje laat zien, anders gaat dit spel aan mij voorbij.
Helemaal niet jammer, persoonlijk vindt ik die realistische shooters geen reet aan. Arcade vindt ik juist het leukste, dan is het tempo tenminste een stuk hoger...
De kop is een beetje misleidend, want wat weten we nu meer over cod:7 dan we al wisten, ok we hebben nu een map gezien en wat nieuwe wapen features maar buiten dat nog geen concrete details. Verder staat er in het artikel dat nieuwe details in september vrijgegeven gaan worden, dus weten we in principe nog niets.

Daarnaast begint call of duty nu echt zijn geloofwaardigheid kwijt te raken, opblaasbare buggy's messen die ontploffen je moet wat als gewoon schieten met een automatisch geweer en nieuwe graphics niet meer genoeg zijn, over nieuwe graphics gesproken de engine en gameplay is weer 1op1 van cod:6. Sinds cod:5/6 zijn we in de ca$h-cow fase aanbeland heb ik het idee, om vervolgens over 5 tot 8jaar (gelijkwaardige periode zoals het NFS verging) "terug te gaan naar de roots van cod", dat dan weer gepresenteerd gaat worden als een "geheel nieuw concept". Nee sorry,.. ik heb alle spellen origineel maar ik denk dat het nu echt ophoudt.

Bij black ops maak ik me een voorstelling van een speciaal team, opdrachten zoals ze uitgevoerd dienen te worden in SWAT4, true een heel andere game met andere gameplay maar een concept wat mij ook goed lijkt in te passen in de cod reeks, in plaats van weer wat rabbi's en theedoekjes met een maskertje om zeep te helpen.

Jammer een gemiste kans!

[Reactie gewijzigd door loewie1984 op 10 augustus 2010 09:21]

Tja zelf ben ik enorm fan van CoD en CoD2, rechttoe rechtaan FPS zonder allerlei poespas. Games waar het om skills draait en niet wie de meeste nukes kan droppen.

Anyways CoD BO ziet er echt enorm gelikt uit en ik kan me voorstellen dat het erg gaaf is om met allerlei vreemde wapens en messen potjes te gamen. De singleplayer zal ook wel weer een fast-paced actievolle ervaring zijn die een soort van filmisch effect heeft wat ik wel kan waarderen. Echter ben ik van mening dat CoD steeds meer en meer de Unreal Tournament / Quake kant begint op te gaan en dat vind ik erg jammer. Helaas denkt de grote massa daar anders over en wordt het door menigeen als gruwelijk of koning gezien om een potje hard te knallen zonder erbij na te hoeven denken..
Games waar het om skills draait en niet wie de meeste nukes kan droppen.
Als je skills hebt kan je veel nukes droppen dus wast dat betreft is er weinig anders aan ;)

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 10 augustus 2010 10:43]

Sorry maar het argument dat het unreal tournament en quake kant op gaat ben ik niet helemaal mee eens...

voor UT/QUAKE heb je wel degelijk skills nodig en schiet je elkaar niet af als je gewoon ff 3 schotjes op de borst schiet (arcade) je hebt niet van die kinderachtige killstreaks dinge die het spel (naar mijn mening!) helemaal verpesten, ik ergde me er al aan in begin van cod4 maar dankzij promod (<3) is dat probleem verholpen en kregen we een game waar we wel degelijk skill nodig hadden.. sinds mw2 is het spel gewoon voor de casual gamers geworden die ook eens pro willen worden in een spelletje want geef toe je bent in mw2 al verbijsterd goed als je 1 week meer als 3u per dag speelt...
voor mij blijft de beste CoD simpelweg cod2(vooral rifle only) geen killstreak gedoe, gwn snel en goed aimen.

spijtig genoeg zal er voor mij geen betere shooters komen als UT/Q3 ooit geweest was :(
hmm instagib was altijd koning! :P
vaak deed ik bij ut2k4 arena master volgens mij, zo'n mod met team lms en wat speciale regels. Man wat was dat altijd lachen, heerlijke game, jammer dat iedereen massaal over en afstapte van ut3...
Dit is een typisch effect van het verschuiven van platform, het publiek op consoles voor FPS games vind dit schijnbaar het einde, die zijn ook bereid extra te betalen voor standaard functionaliteit die normale fps gamers normaal vinden...ander publiek = ander spel.
Ontploffende messen? En rondrijdende bombuggy's? :? Wat hebben die kerels gebruikt?

Ik vind de Treyarch versies altijd wel leuk. Het is sowieso wel leuk dat de bedrijven om en om die licentie/franchise uitmelken, het houdt het wel spannender.

Zo iets zou EA ook moeten doen, splitsen naar een EA2 en dan elk jaar elkaar beconcurreren.

Edit: Wacht? Een kruisboog? ...

[Reactie gewijzigd door SeenD op 10 augustus 2010 09:25]

Dat schietende mes is een echt bestaand wapen van de Russische Spetsnaz (zeg maar equivalent van Navy Seals): http://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_knife

Edit: Bij nader inzien, schieten doen die dingen wel maar ontploffen niet echt. :)

[Reactie gewijzigd door acidfever op 10 augustus 2010 09:44]

als we toch al bezig zijn: Spetsnaz is gewoon een verzamelnaam voor de Russische special operations forces, terwijl de Navy SEALs een specifieke SOF eenheid is van de US Navy.

[Reactie gewijzigd door tehsojiro op 10 augustus 2010 11:07]

waarom nou weer met usa, wij hebben ook gewoon corps commando's die je hiermee kan vergelijken....
de corps commando's zitten niet in cod.
Het grote nadeel van killstreakrewards is dat er als team niet objective gericht gespeeld wordt.
Met mijn collega's gingen we vaak online als team, en we zijn beroerde spelers maar fanatiek en objective gericht. En ik denk dat we 80 a 90 procent van de wedstrijden wonnen. Killratio's bij ons: meeste negatief. Van de tegenstanders: zwaar positief (met altijd 1 of 2 uitschieters). Lachtwekkend is ook dat de speler met belachelijke positieve ratio vaak klaagt over dat ie in een slecht team zit ...
Je krijgt wel XP punten voor objective gericht spelen, maar het lijkt wel of iedereen alleen naar zijn eigen killratio kijkt en daar naar speelt.

Gewoon niet leuk.
MW1 was beter (alhoewel die, in veel mindere mate, dezelfde nadelen heeft).


Ben benieuwd of ze hier iets aan gaan of kunnen doen.
Klopt er is 0,0 teamspirit met de laatste COD games, maarja als je je daar op in steld is daar niks mis mee :) En het is nog steeds leuk om met maten in een server te zitten :)
"Lachtwekkend is ook dat de speler met belachelijke positieve ratio vaak klaagt over dat ie in een slecht team zit ..."

zijnde iemand als ik, die probeert objectives te cappen en toch veel kills krijgt door skill, maar toch geen matches wint omdat team denkt supergoed te zijn en het niet nodig vind mij te helpen (wat resulteert in een match verlies)
I am impressed! De graphics en opbouw van MW2 met een flinke scheut nieuwe wapens n dedicated servers!! Kan MW2 eindelijk de bin in, want ben het spuugzat met dat hosting systeem!
Dat hosting systeem zal gewoon blijven, dat is namelijk een redelijk goede manier om illegaal spelen tegen te gaan.
Of ze gaan het net zoals bij Battlefield Bad Company 2 doen. Wel met dedicated servers, maar die draaien dan bij door Activision aangewezen hosters, je kan dan die niet zelf een server op een pc thuis opzetten, maar je kan ze wel huren.
Dit werkt tot dusverre beter dan de wijze van Modern Warfare 2, waarbij het wel mogelijk is om illegaal online te spelen, wat bij BFBC2 (nog) niet mogelijks.

"klassieke" dedicated servers zoals bij cod4, bf2 etc... zullen waarschijnlijk tot het verleden behoren, omdat die te hacken/cracken zijn, er mogelijk is om custom maps toe tevoegen etc... en de custom maps blijkt nu een aardig luceratieve manier te zijn voor de ontwikkelaar om snel extra geld te verdienen, dat gaan ze echt niet opgeven.
het gaat ook niet zozeer over het ilegaal online spelen. maar meer tijdens een LAN-party. bij COD4 kan je ook eens mensen die niet zo vaak (of helemaal niet) gamen het spel laten spelen omdat het bij LAN play niet checked of het een legale versie is. en dat kan dus niet met MW2... waarschijnlijk nog steeds niet met COD:BO maar dat moeten we nog even afwachten..
Goed? Ik weet niet of je het weet maar er draait gewoon een private IWnet server waar een paar duizend spelers op spelen.

OT: Deze ziet er weer goed uit, al genoten van MW(1) en MW2 :).
Nee de iwnet server is alleen een masterserver, vergelijkbaar met een master server die de lijst bijhoud van alle dedicated servers die zich aanmelden. De "host" bij mw2 is 1 van de deelnemende spelers zelf. Enige wat de masterserver van mw2 doet is players bij elkaar zoeken.
Het is ook een goede manier om vlot spelen tegen te gaan en er is ook geen competitie mogelijk of mods enz..
@ Superdre..

Pardon... Waar heb jij gezeten?

Het stikt er van de onnozele cheaters en gastjes die je laten levelen als je ze joint.. Dit alles zonder dat je erom vraagt, want je host kies je niet zelf uit!

[Reactie gewijzigd door ItaloMike op 11 augustus 2010 19:16]

Je hft MW2 niet te spelen hoor
Dat gezeur de hele tijd over het gemis van de dedicated servers hangt me aardig de keel uit. Ga dan een ander spel spelen als het je niet bevalt :/
Nou als je de hele serie speelt en ineens doen ze iets rigelreus mag je daar toch best druk over maken, COD was de meest geweldige spel-serie voor mij, hoewel ik MW2 wel speel is me hoofd al een paar keer bijna ontploft van woede om dat vieze @#$%^&*&^%$@#$%^(* #$%^&*&#^ systeem om vriendne te joinen en een gmae te starten... Dat werkte gewoon 99/100 keer met MW1 en nu met MW2 misschien 20/100 keer gaat het goed :) En voordat ik er achter kwam had ik het spel gekocht dus ik heb toch wel een beetje recht om dan te klagen lijkt me!
Dat je in al je onnozelheid niet begrijpt waarom een bepaalde groep gamers dedicated servers missen/zouden willen hebben is nog tot daar aan toe. Maar dat je je dat gezeur durft te noemen is redelijk dom en kortzichtig.

PS Ik speel nog steeds COD4 dus maak je vooral niet druk, je zult mij niet tegenkomen op je geweldige console game. En dat is maar goed ook want je zou geraped worden tot je dikke tranen zou huilen.
@ Sanderander en Gunner..

Je leest mijn post ook niet goed! Ik zeg ook niet dat de game MW2 bout is, dus speel ik het nog. Hetzij in mindere mate.. n dit komt door het hosting systeem, dat ik wel verafschuw.. Dus totdat er een opvolger komt (including dedicated servers), die kan tippen aan het spel zlf, zal ik het spelen ja!

Ik game al wat jaartjes, en ik kan dus uit ervaring zeggen dat een dedicated server doorgaans stabieler is dan een willekeurig hosting systeem.. En als er cheaters zijn, kan een admin ze doorgaans kicken/bannen, of zoek je zelf een andere server!
Ondanks de kritiek die je soms hoort (te snel, arcade, ongebalanceerd) op met name COD MW2 is dat wel een van mijn meestgespeelde PS3 spellen. Denk dat deze dan ook weer in mijn Playstation zal eindigen :D
Ik weet niet wat het was met MW2 maar ik vond het z niet CoD Ik zie hier ook niet heel veel plezier in. Ik speel het liefst nog CoD4 of ouder. Al die poespas vind ik maar niks vooral dat autootje wat je kan zien. VRESELIJK. Maar wie ben ik..
hoe kan je nou zeggen dat MW2 niet CoD was, MW2 was qua gameplay exact hetzelfde als MW1! Ja zeker betere graphics en wat andere wapens, maar tot aan de grenade launchers en de killstreaks aan toe - alles zat er nog in. Ik speel ook nog wel eens CoD4, maar vooral als ik steam zat ben - thank you treyarch for dedi's

Valt me ook op aan dit filmpje: De formule blijft blijkbaar exact hetzelfde, en ook grafisch voelt het precies hetzelfde aan als MW2. Zou dit dan niet meer zijn dan een dure map-pack? Die autotjes en die kruisboog vind ik ook wel een beetje vaag; niet zo 'modern' om zo maar te zeggen

[Reactie gewijzigd door Garma op 10 augustus 2010 09:45]

MW2 was qua gameplay exact hetzelfde als MW1!
Inderdaad, en daarom ben ik dus overgestapt op Battlefield Bad Company 2.

MW2 bleek hetzelfde te zijn als MW, alleen grafisch wat mooier, maar ik kreeg een beetje claustrofobie van al die kleine maps...en dit lijkt uit de preview niet anders te zijn:
kijk maar eens naar die 'snipershot' op 1 minuut 7 in dat filmpje...is dat een sniperafstand?

Ik wil niet overdrijven, maar met een beetje wind in de rug en met die hoogte, pis ik even ver ;)

Hoewel de besturing van COD4 mij het beste ligt (daar kan Dice nog een voorbeeld aan nemen)....geeft BBC2 toch meer afwisseling...

[Reactie gewijzigd door DeArmeStudent op 10 augustus 2010 11:15]

Toch vreemd dat mensen het maar het zelfde blijven vinden. Ik stoorde me ontzettend aan het feit dat je niet meer kon leanen. En MW2 had geen dedicated servers meer. 2 zware minpunten op MW1. Ondanks dat speel ik MW2 nog erg vaak online. Ik voel btw ook niet veel voor exploderende messen een kruisboog een bestuurbaar autotje, haalt wat realisme en serieusheid weg uit de game helaas.
kleine maps? MW2 maps zijn over het algemeen groter dan MW1 maps hoor.
sluit ik me volledig bij aan...
Black Ops is dan ook totaal niet modern :) Het speelt zich af in de 'Koude Oorlog', dus over best wel een grote periode. Die kruisboog is er natuurlijk ook niet zoeentje als die ze in de middeleeuwen gebruikten, deze schiet pijlen met 'explosive tips' :)

Black Ops voelt in alles weer een Call of Duty, dus deze ligt ook zeker in mijn computer op 9 november :)
Zoals rambo die ook had :D

Heb zo een "meh" gevoel hierover, de gameplay is opzich wel goed , maar dat autotje vind ik toch echt niks.

About dedi's , vind dit matchmaking gedoe wat mw2 heeft wel fijn opzich, maar kan ook komen doordat ik cod4 op console speelde.
Wss dat die bedoeld dat in cod4 je dedi servers had, wat weer de mogelijkheid geeft tot promod bijvoorbeeld. Waar al die levelling onzin uitstaat en het wat meer om skill gaat :)

Dat is persoonlijk wat ik ook een stuk leuker vind aan cod4.
Ik ben wel benieuwd naar die wapens. Lijkt me wel lachen.
"niet zo 'modern' om zo maar te zeggen"

als ik niet mis heb speelt het spel ook af in de periode tijdens de koude oorlog ;)
Ow wat vet met dat camera geval :D en idd weer Dedicated servers (althans dat zijn de beloftes) daar zal het al een stuk beter van worden, wat ik wel merk is dat ik zelf de laatste tijd vaak host ben :D wat ook wel lekker is :P

[Reactie gewijzigd door LightStar op 10 augustus 2010 09:14]

Heel fijn bdedicated servers. Ben ziek van die pag en interruptions. Wat een drama. Als je net speelt merk je het niet zo erg maar naarmate je wat pro wordt gaat het mateloos irriteren. De killstreak rewards vallen hopelijk wat mee. Die buggy is te vergelijken met een predator missile lijkt het. Ik vind 3 kill's nogal weinig ook blijft dat misschien niet zo. Grafisch top!
1 2 3 ... 7

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True