Hoofdcategorieën
Device Settings

'Domeinnaam verklapt mogelijke naam Apple tablet'

Door Jurian Ubachs, vrijdag 25 december 2009 17:52, views: 36.063

Een document dat Apple Inc. aanwijst als eigenaar van de domeinnaam 'islate.com' heeft mogelijk de naam van de nog niet aangekondigde Apple tablet verraden. Apple heeft bovendien in meerdere landen dezelfde domeinnaam in handen.

AppleHoewel het bestaan van de Apple Tablet nog niet vaststaat, gaan er al geruchten over de eventuele naam van de tablet. MacRumors.com publiceerde donderdag een document uit 2007 waarin Apple Inc. genoemd staat als eigenaar van de domeinnaam islate.com. Het document is volgens MacRumors.com in die vorm slechts enkele weken zichtbaar geweest. Op elk ander moment werd MarkMonitor genoemd als eigenaar, een bedrijf dat voor diverse bedrijven, waaronder Apple, domeinnamen beheert.

Verder onderzoek van de Amerikaanse krant Washington Post bevestigt het belang van de naam voor Apple. Zo zou Apple in meerdere grote landen de domeinnaam in handen hebben: via het bedrijf MarkMonitor beschikt het bedrijf over islate.co.uk, islate.jp en islate.fr. De Washington Post wijst er wel op dat onder meer islate.nl, islate.es, islate.org, islate.net en islate.be zeker geen eigendom van Apple zijn, maar onderstreept dat het bedrijf met het Verenigd Koninkrijk de domeinnaam voor hun belangrijkste markt in Europa wel in handen heeft. Onlangs werd ook nog islate.cn geregistreerd door MarkMonitor.

Het woord 'islate' is in de Verenigde Staten, zo meldt de krant verder, als merk geregistreerd door een bedrijf genaamd Slate Computing. De Washington Post kon echter geen bewijs van het echt bestaan van dit bedrijf vinden, maar wijst er wel op dat de omschrijving die de registratiedocumenten geven van Slate Computing een vrijwel exacte beschrijving is van de markten waarin Apple actief is. Volgens de Amerikaanse krant is Slate Computing dan ook een door Apple opgericht mantelbedrijf, om de connectie tussen de domeinnamen en Apple te verhullen.

De hardwarefabrikant heeft, ondanks de aanhoudende geruchten over de Apple tablet, niet gereageerd. Wel bleek donderdag dat een mogelijke aankondiging al in aantocht is. Apple heeft in januari het Yerba Buena Center for the Arts in San Francisco afgehuurd. De tablet zou dus op 26 januari aangekondigd kunnen worden.

Volgende 10:21 'Asus voorziet gamelaptop van Core i5 en Radeon HD 5730'
Vorige 16:39 Samsung CL80-camera biedt wifi en 3,7"-amoled touchscreen
Advertentie

Reacties

«  1  2  3  »

Wat men tegenwoordig al wel niet doet om de naam van de nieuwe Apple te vinden. Is het zo belangrijk hoe de Apple tablet gaat heten? Ik ben eerlijk gezegt veel meer geïntresseert in zijn specs en wat hij kan, en nog meer in de prijs.

Het is toch wel belangrijk voor Apple geruchtensites te weten wat de product naam is omdat men op deze manier een groot deel van de foute geruchten kan filteren. Wie al een tijdje over iSlate praat kan bijvoorbeeld al andere informatie hebben weggegeven die tot nu toe minder serieus werd genomen. Op deze manier is het mogelijk om een correcte voorspelling te geven over de specs van een op til staande product launch

Dat niet alleen. Het is ook goed voor hun hits als zoekmachine's uiteindelijk op die naam uitkomen en zij er al lang over berichten.

Zal het? Dus als ik nu een flinke roddel verpreid onder de noemer iSlate... dan zou dat als een kloppend 'gerucht' kunnen worden aangemerkt omdat de naam overeenkomt... zullen ze echt zo kortzichtig te werk gaan? Lijkt mij dat de bronnen waar de geruchten vandaan komen veel interessanter zijn dan een mogelijk productnaam uit een of ander blog ofzo van iemand.

Zolang er nog niets is bevestigd door Apple zelf of de informatie uit een heel betrouwbare bron komt, is het allemaal speculatie en moet ieder bericht met een (flinke) korrel zout genomen worden. Nu de naam iSlate 'bekend' is zal de geruchtenmachine deze naam gaan gebruiken waardoor het dus zelf nog onbetrouwbaarder wordt om op te filteren...

Niemand gaat jouw nu geloven als je nu roddels zou starten over iSlate omdat je voor gisteren nog nooit over een iSlate hebt gesproken natuurlijk. Maar moest jij al een paar maanden staan roepen dat de Apple tablet iSlate gaat heten en niet iTablet dan zou het inderdaad kunnen dat al wat je over die iSlate tot nu toe gemeld zou hebben voor waar wordt aangenomen.

De naam op zich is neit zo nieuwswaardig, maar het feit dat Apple deze naam heeft gereserveerd is voor de vele rumor-sites wel bevestiging dat de mysterieuze tablet er dan toch aankomt.

Mij kan het dan weer bitter weinig schelen :p Als hij er komt zal hij, Apple kennende, wel een interessant productje vormen, maar dat zien we dan wel: momenteel mis ik niet echt een tablet tussen mijn gadgets :)

" momenteel mis ik niet echt een tablet tussen mijn gadgets"
Dat dachten we ook van de iPod ;)
(Of een dock voor iPod )

Maar dat komt nog wel. Het magische van Apple is dat zij qua markteting een zeker momentum weten te genereren waardoor zij schijnbaar nutteloze zaken een eigen ziel geven, dat vervolgens een compleet nieuwe niche creëert.
Een telefoon dient bijvoorbeeld om mee te bellen. Nu is bellen een ondergeschikte functie van de iPhone.

Ik verwacht dan ook een product dat binnen nu en drie jaar zelfs de desktops overbodig maakt. Een uitvergrote iPhone dus.

Ze kunnen overigens ook niet anders; iedereen zit al járen op de Tabple te wachten...

Dat de mysterieuze tablet er aan zat te komen was eigenlijk al 'bevestigd' door de NY Times. In een presentatie spraken ze openlijk over de aanpassingen die een krant zou moeten maken om succesvol te kunnen zijn op e-readers en tablets waarbij 'the upcoming apple tablet' ook letterlijk genoemd werd.

Als ze bij de NY Times niet zeker zouden weten dat dat ding er komt zouden ze wel iets zeggen als 'rumoured Apple tablet'. Dat ze het gewoon als feit brachten is voor mij bevestiging genoeg dat ze daar al lang pre productie versies hebben gezien van het apparaat.

Echt gebrek heb ik er overigens ook totaal niet aan, maar ik verwacht wel dat Apple er een mooi product van maakt en wie weet.... als ze het onscreen toetsenbord lekker kunnen laten werken (patenten van Apple wijzen er op dat ze een systeem ontwikkeld hebben dat ook echt feedback geeft zodat blind typen mogelijk moet zijn) dan is het ooit nog wel eens een laptop vervanger voor mij. Mijn prive laptop gebruik ik toch alleen voor email/internet. (Ik ga er dan wel vanuit dat dit ding qua prijs tussen de iPhone en de Macbook gepositioneerd wordt, als de iSlate duurder is dan een Macbook gaat die vlieger natuurlijk sowieso niet op.)

Het is de door Apple gesponsorde hype-o-matic. Snap dat dan toch...denk je dat het per ongeluk uitlekt? Niets gaat per ongeluk of spontaan in de commerciele wereld, vooral niet als ie door Obergruppenführer Herr Jobs wordt geleid.

Dat klopt helemaal, maar is dat dan per definitie slecht? Ik ben zelf wel benieuwd naar het apparaat.

Ik vind het wel een leuk spel zo, het geeft Nerds wat om over te praten op 2e kerstdag...

Mij kan het dan weer geen ruk schelen wat de specs zijn, maar wat je er mee kan. Geilen op specs is zo jaren 90. Wat maakt het nog uit of je een quadcore of een hexacore hebt? Wordt je machine daar echt zoveel sneller van? Denk je echt het verschil te merken tussen 2GB en 4GB? Ik heb mijn machine een jaar geleden geupgrade, en ik merk er totaal niks van. Misschien als je gare software als Windows draait ofzo (die de helft van je resource voor het OS claimt), maar op een normale machine heb je geen uber specs nodig.
Wat ik liever zou horen is wat de unieke features zijn waarvoor je juist deze tablet zou kopen. Het tablet concept spreekt me tot nu toe niet zo aan. Misschien omdat het tot nu toe een Windows-feestje is, en Windows verveelt me nogal snel (meer dan een saai business OS zal het nooit worden), maar als Apple het tablet concept van "nutteloos draagbaar scherm zonder toetsenbord" om kan toveren tot "multifunctioneel apparaat" zou ik dat veel interessanter vinden.
Ik heb gezien wat ze met de telefoon industrie hebben gedaan (iedereen zoekt ineens naar userfriendly interfaces, in tegenstelling tot het saaie onhandige "computer-on-a-phone" windows mobile idee), misschien kunnen ze hetzelfde doen met tablets?

Een aantal specs zijn natuurlijk best interessant, zoals hoe groot het scherm is, hoe lang de accu meegaat, en wat voor opslagmedia er gebruikt kunnen worden.

Verder heb je wel gelijk natuurlijk. De specs zijn sowieso redelijk eenvoudig te beredeneren: een ARM-based core en een GPU met fatsoenlijke 3D versnelling, iets tussen de iPhone 3GS en de volgende iPhone in waarschijnlijk. Een OMAP3xxx (Cortex A8 + PowerVR SGX) ligt voor de hand, en dan zal het geheugen wel iets van 256MB of 512MB zijn. Maar we zullen het vast binnenkort gaan zien.

[Reactie gewijzigd door johnbetonschaar op vrijdag 25 december 2009 23:42]


Misschien als je gare software als Windows draait ofzo (die de helft van je resource voor het OS claimt), maar op een normale machine heb je geen uber specs nodig.
:N

Dit is pas jaren 90. Windows is tegenwoordig verbazingwekkend lean.

Het woor 'Islate' kun je ook lezen als 'Is late' . Overigens denk ik dat een bedrijf als Apple meerdere ijzers in het vuur heeft als het gaat om een dergelijk belangrijk issue als de tablet.
Wel weer goed onderzoek overigens.

edit: typo

[Reactie gewijzigd door duke_online op vrijdag 25 december 2009 17:59]


Inderdaad, het is wel een erg rare keuze.

On the other hand, Apple weet dat dit uitlekt. Ik zie het ook wel gebeuren dat een werknemer of onbetekenend klein bedrijfje het echte domein koopt en Steve Jobs zich nu een kriek lacht. Uiteraard laten ze het domein wel overschrijven na de lancering van het apparaat.

Misschien ook wel een goede half-ware grap als productnaam.
Los daarvan: 'slate' is een goeie naam voor een product, zeker met alle 'gefaalde' tablet-pc's is de naam tablet (zeker in de ogen van apple) een beetje besmet.

Beste vriend, "slate" is een bestaande term voor een tablet PC zonder toetsenbord. Een tablet is een laptop/notebook waarvan je het scherm kunt omdraaien en over het toetsenbord kunt neerklappen. Vervolgens kun je op dat scherm schrijven en tekenen met een active of passive digitizer i.c.m. de pen/stylus. Het toetsenbord en de rest van de behuizing blijft aanwezig.

Zelf gebruik ik dagelijks een HP TC1100 met active digitizer. De HP TC1100 is te gebruiken als slate: alleen met scherm, zonder toetsenbord. In het scherm zitten de cpu, hd, batterij, mobo, etc.

+1 dat is exact wat ik dacht toen ik het las. iSlate lijkt mij overigens een vreemde naam voor een tablet.

Een Apple Tablet zou eerder iTablet heten, verwacht ik.

[Reactie gewijzigd door sanderev66 op vrijdag 25 december 2009 19:02]


+1 dat is exact wat ik dacht toen ik het las. iSlate lijkt mij overigens een vreemde naam voor een tablet.

Een Apple Tablet zou eerder iTablet heten, verwacht ik.
Ja, maar in 2001 werd de iPod ook geen iMusic (iTunes bestond al) of iMP3 genoemd. Pod, wat is dat voor raar woord? Tegenwoordig bestaat het woord MP3-speler bijna niet meer, noch draagbare muziekspeler. Maar is iPod (net als de Sony Walkman in de jaren '90) de standaardterm geworden.

Afijn, net als met MP3-spelers in 2001 worden nu tablets ook nog maar amper gebruikt. Mocht die van Apple wel een succes worden, dan is de kans, net als bij de iPod, dat we over 5-10 jaar het woord tablet niet meer gebruiken, maar we het iSlate noemen.

Ook al klinkt dat nu nog een beetje gek, de geschiedenis leert ons dat we daar wel aan wennen.

iMusic of iMp3 zouden ook vreemd zijn. De iPod is namelijk een mp4 speler (m4a / m4p) met ondersteuning voor het mp3 formaat. iMusic lijkt mij ook niet echt logisch, want je kan er ook video op bekijken (oké dat had de eerste niet) en ik verwacht dat POD refereert aan "Point of Delivery" (zie Wikipedia).
Dus dan zou een iSlate vernoemd zijn naar iets wat met "Slate" te maken heeft. Volgens Wikipedia is het een gesteente. http://en.wikipedia.org/wiki/Slate

Maar zoals je ook op Wikipedia kan zien heeft het nog een hele hoop meer betekenissen: http://en.wikipedia.org/wiki/Slate_%28disambiguation%29
Waaronder deze:
Slate (writing), a sheet of material, originally made of slate, on which a person can write
Waaruit de naam iSlate redelijk logisch lijkt voort te vloeien ;)

[Reactie gewijzigd door rvdven op zaterdag 26 december 2009 02:37]


De eerste iPods konden helemaal geen AAC/m4a/m4p afspelen en waren voornamelijk gericht op MP3s. Ook speelden ze nog geen video af.

Wat dat betreft lag een naam met MP3 juist redelijk voor de hand.

Ik vind iSlate anders toch wel heel goed klinken. Perfecte marketing voor uber-geeks die net als in 2001 met de "aai wat?" glunderend kunnen uitleggen dat je niet zomaar tablet zegt tegen een tablet. Een tablet is een gefaald product dus kan je je daar beter niet met associëren. Binnen het jaar heet dus elke tablet een slate!

iSlate klinkt niet eens zo heel gek.

Met uitleg van dictionary.com:
slate1  [sleyt] Show IPA noun, verb, slat⋅ed, slat⋅ing.
--noun
1. a fine-grained rock formed by the metamorphosis of clay, shale, etc., that tends to split along parallel cleavage planes, usually at an angle to the planes of stratification.
2. a thin piece or plate of this rock or a similar material, used esp. for roofing or as a writing surface.
Dit is marketing technisch best te doen voor een 'tablet pc'.

[Reactie gewijzigd door Sorcerer op vrijdag 25 december 2009 20:03]


"The iSlate is late" zal je dus binnenkort op veel nieuwssites terug vinden als die tablet ook echt zo gaat heten. MS fanboys zullen het dan weer snel verbasteren tot iSolate :|

Ja want isolate is wel heel erg grappig en gepast????

Het woor 'Islate' kun je ook lezen als 'Is late' . Overigens denk ik dat een bedrijf als Apple meerdere ijzers in het vuur heeft als het gaat om een dergelijk belangrijk issue als de tablet.
En als het niks wordt met de iSlate kunnen ze altijd nog de rechten van Duke Nukem opkopen en het domein daarvoor hergebruiken. :+

Ik las ook als eerst 'is late' haha. Beetje vreemde naamkeuze. Maar als je eenmaal weet dat het iSlate is dan went het vast wel.

Daar dacht ik ook al aan is late. En toen kwam deze (opvolger ?) :
is2late ;)

We zullen zien wat het echt wordt, en wat prijs en specs zijn. En als de belasting mij volgend jaar heel gunstig is gezind dan zien we wel verder.

Kan ook best het batterij patent zijn van apple:
http://arstechnica.com/ap...-with-another-battery.ars

Ik kan me vergissen, maar volgens mij ben ik laatst al zoiets tegengekomen bij de action. Ergens tussen de spinnende wieldoppen en de zonnepaneelopladers.

Apparaten die elkaar waarschuwen als ze bijna leeg zijn, zijn dan wel weer handig. Echter zelfs dan is er nog wel interactie van een mens nodig om zo'n ding aan de lader te hangen.

Ik ruik een wel geplannende lek. Een buzz voor tijdens de feestdagen.
Kunnen de appelsvreters leuk met elkaar roddelen.

Ik ruik een wel geplannende lek. Een buzz voor tijdens de feestdagen.
Kunnen de appelsvreters leuk met elkaar roddelen.
je kunt overal wel iets achter zoeken. Je kunt Apple Inc. ook ongetwijfeld wel linken aan het kerstmaal wat je moeder net heeft klaargemaakt. Maar ik denk dat de waarheid mee valt.

Absoluut kan je stellen dat Apple meewerkt aan de geruchtenmachine. Juist door de lippen gesloten te houden creëren ze een aanleiding voor het bestaan van de vele geruchtensites. Kost geen moeite, want naast dat je de zwijgplicht opneemt in je bedrijfsbeleid hoef je zeker geen apart team aan het werk te zetten dat om de zoveel tijd nieuws naar buiten brengt om het volk lekker te maken. Dat doen de geruchtenmolens wel.

Om nu te denken dat er echt in Cupertino wordt vergaderd over "nou dames en heren, welke roddel laten we nog even lekken om te zorgen dat men ons tijdens de kerstdagen niet vergeet?", dat is flink overdreven. Ze hebben wel wat beters te doen. Bovendien, er worden tijdens de kerst ontzettend veel mensen blij gemaakt met Apple producten. Dus aandacht te kort komen ze niet.

De marketing bij Apple zit gewoon heel sterk in elkaar. Dat betekent niet dat je alle kleine details zelf doet, maar mensen aanspoort om de rest te doen. Apple doet bepaalde dingen op een dusdanige manier (bijv. continue zwijgen over nieuwe mogelijke releases), dat rest vanzelf wordt ingevuld door anderen.

je kunt overal wel iets achter zoeken. Je kunt Apple Inc. ook ongetwijfeld wel linken aan het kerstmaal wat je moeder net heeft klaargemaakt.
Het was vaders... :Y)
Maar los daarvan, Apple heeft dat toch wel vaker zo (laten?) doorsluimeren? Dus zo raar is het niet wat N97 roept.

[...]

Het was vaders... :Y)
Maar los daarvan, Apple heeft dat toch wel vaker zo (laten?) doorsluimeren? Dus zo raar is het niet wat N97 roept.
Apple heeft nog nooit (bewezen) iets laten doorsluimeren van nieuwe releases. Wel is er wellicht ooit eens iets gelekt door medewerkers (fabrieksfoto's, dat soort dingen). maar da's geen (bewezen) beleid. Zou ook negatief werken, want doordat de verwachtingen zo hoog oplopen kijkt de hele technische industrie + journalistiek + effectenbeurzen naar de persaankondigingen van Apple.

Wél drijft Apple soms de spot met geruchten. Zo werd er soms wel eens wat gegrapt door een hoge pief van Apple omdat de telefoongeruchten al zo lang en hardnekkig waren. Maar dat werd altijd 'met een knipoog' vertelt, en dus niet bekend.

in nl is hij in ieder geval niet voor apple:
klik

[Reactie gewijzigd door The_Double op vrijdag 25 december 2009 18:02]


Ja, hij is gewoon op tijd geregistreerd door iemand die er eerder lucht van kreeg, kijk zelf maar; islate.nl. De domeinnaam live.nl stond "eerst" toch ook op de naam van Mojo Concerts en "ineens" op die van Microsoft? :)

Iets met een zak geld?

Maar bij Mojo past live.nl nog wel dus ze hebben het niet geregistreerd om een zak geld.

[Reactie gewijzigd door martijnsch op zondag 27 december 2009 04:43]


kwil niet lullig doen ofzo, maar er staat de tablet, dat moet het tablet zijn...

mrr goed, ff ontopic... waarschijnlijk gaan ze de site islatetablet.** noemen ofzo... wel vet als ze het egt aan het ontwikkelen zijn, mrr ik ga hem niet kope...

Voor dat soort dingen zijn er fora uitgevonden ;) Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 35

Wat betreft de naam iSlate, ik vind het niet echt goed klinken maar goed ... mochten het geen geruchten zijn, ik ben zeer benieuwd! Ik gebruik nu een iPod Touch om op verplaatsing snel even te kunnen surfen of andere maar het scherm is soms toch net iets te klein. Mijn MacBook Pro daarentegen vind ik dan weer net niet genoeg portable om overal te gebruiken, een tablet zou dus zeker welkom zijn!

Ik denk dat de domeinnaam islatetablet.com niet zal werken, puur omdat 'ie "te lang" is, ipod.com smoelt ook beter dan ipodmusicplayer.com of ipodmp3player.com. Vodafone heeft niet voor Jan van der Cock de domeinnaam 360.com doorgelinkt naar vodafone360.com. Hoe korter, hoe beter! :)

offtopic:
jelmervdmeer en Soldaatje, jullie spelling is ook niet echt je van het, dus kijk eerst eens naar jezelf en ga na het openen van de cadeautjes verder je huiswerk! :*

Ja, hoeveel zakken geld heeft Vodafone wel niet neergelegd voor 360.com? Ik kan me niet voorstellen dat hij vrij was.


Een weekje... valt best mee, toch?

Het is wel degelijk 'de tablet'. Het gaat hier namelijk om het Engelse leenwoord tablet, dat je anders uitspreekt dan het Nederlandse tablet. Volgens vandale.nl kan het zelfs allebei.

Voor de rest heb ik geen torenhoge verwachtingen hiervan. Zal wel een overpriced hip lifestyle hebbeding worden. Uiteraard heeft Apple enorm lage verwachtingen zodat ze daarna kunnen roepen dat het een doorslaand succes is ;)

Een tablet zal nooit zo fijn typen als een normaal toetsenbord, net als dat de iPhone niet zo lekker typt als een hardware keyboardje.

[Reactie gewijzigd door BarôZZa op vrijdag 25 december 2009 22:21]


iSlate, zou kunnen. Slate is het Engelse woord voor lei(steen), wat in vroegere tijden gebruikt werd om op te schrijven. 'Is late' is dan wel een leuke knipoog, gezien het feit dat ze zo laat in de tablet-pc markt stappen.

Hee dat is best een goede en mogelijke uitleg, eerst vond ik het nogal raar.
En hij krijgt score 0 omdat?

'Slate' is ook gewoon de al langer gebruikte term voor tablet PCs zonder omkeerbaar scherm.

De iSlate is late *0*

Septemberoktober gingen die geruchten al....

http://www.islate.eu/2009/10/27/islate-concept-designs/

Ah. En de domeinnaam islate.nl, zoals hierboven al eens gelinked, is "toevallig" 26 oktober geregistreerd. http://www.sidn.nl/ace.ph...mp;zoek.x=20&zoek.y=4

Dat is in ieder geval nog iemand die islate verwacht ;).

Zak geld verwacht bedoel je.

Dus, in de afgelopen paar weken zijn er 5 nieuwsberichten geweest over een mogelijke tablet gefabriceerd door Apple. Het is leuk dat het eraan komt, maar om nu een zoveelste bericht de wereld in te helpen, vind ik nogal onnodig. Op deze manier wordt toch onnodig veel reclame gemaakt.

*Wauw. Is mijn reactie echt zo ongewenst?

[Reactie gewijzigd door HotFix op vrijdag 25 december 2009 19:24]


Ik begin er ook een beetje moe van te worden... We zien hem vanzelf wel verschijnen! Er zijn ook niet continue nieuwsberichten omdat HP of Dell misschien met nieuwe modellen komen, wat maakt Apple zo speciaal?

De discussie die we nu voeren, dat maakt het zo speciaal ;)
Serieus... tel maar de reacties t.o.v. andere vergelijkbare items.

Die Islate zal toch wel weer de nieuwe Apple hit worden. Ik ben benieuwd wie 'm als eerste heeft en ook gaat roepen... "ikke ikke ikke" }:O

Ikkeeuh..... heb eeuh.... laat maar. :+

Men verwacht dan ook van Apple dat het ons gaat uitleggen hoe het komende decennium ons digitaal leven er zal uitzien. Ik weet dat ik er op tweakers enkel boegeroep mee zal krijgen maar Apple is toch wel een van de weinige bedrijven geweest die ons hebben laten ervaren dat we in 21 ste eeuw zijn aangekomen.
Of dat het komende decennium ook zo zal zijn is nog af te wachten, maar als men naar één bedrijf kijkt om de toekomst te voorspellen dan is dat momenteel Apple.

Op zich heb je gelijk, maar ik heb liever niet een enkel bedrijf wat de regie gaat voeren over onze digitale toekomst.

*Offtopic* ik vind het wel erg zwak dat hoe meer mensen mijn voorgaande reply een 0 of +1 geven, hoe meer mensen mij dan een -1 geven. Ik weet niet of ik mensen op de tenen trap, maar een -1 is gewoon pure onzin.
«  1  2  3  »

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Volgende 10:21 'Asus voorziet gamelaptop van Core i5 en Radeon HD 5730'
Vorige 16:39 Samsung CL80-camera biedt wifi en 3,7"-amoled touchscreen
VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011