Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 12, views: 4.397 •
Bron: Sony

Sony logo (27 pix)Sony heeft nieuwe firmware uitgebracht voor de PRS-T2 e-bookreader. De firmware is 118MB groot en te downloaden voor installatie vanaf een Windows- of OS X-computer. Firmwareversie 1.0.04.11081 moet een probleem verhelpen bij het benaderen van de boekencollectie en maakt het verder mogelijk om op Facebook en de Reader Store in te loggen.

Voordelen en verbeteringen:
  • Solves the issue of an error message popping up when going to Collections
  • Enables Facebook login
  • Enables Reader Store Login

Sony Reader PRS-T2

Versienummer:1.0.04.11081
Releasestatus:Final
Besturingssystemen:OS X, Windows 8, Windows Vista, Windows XP, Windows 7
Website:Sony
Download:http://www.sony.nl/support/nl/product/PRS-T2/downloads/PRST2_FW_PC_v1004_11081
Bestandsgrootte:118,00MB
Licentietype:Freeware

Reacties (12)

Magere changelog, maar wel fijn dat updates over wifi kunnen worden ge´nstalleerd en dat je dus niet via die sony reader software op je pc moet werken.
Speelt het probleem van verkeerde woordafb
reking nog?
Wel leuk dat ze em updaten. Maar ik had eigenlijk wel een nieuwe functie willen hebben. Zoals het maken van mappen. Dat is wel echt iets dat ik mis.
Dat is ook een gemis hier, ik heb dat opgevangen door gebruik te maken van de functie "collecties", dmv een collectie heb ik een set van boeken (bijvoorbeeld 12 boeken van Kuifje) in de collectie "Kuifje Boeken". :)
Mijn vriendin heeft de T1 en nog steeds problemen met boeken die opeens uit zichzelf razendsnel beginnen door te bladeren, dat ze dat maar eens oplossen.
Ik heb ook een T1 die ik heel veel gebruik en dit probleem is bij mij nog nooit opgetreden. Wist niet eens dat het een bekend probleem was...vreemd
Ik heb hetzelfde probleem. Maar het valt mij op dat dat alleen is als ik de knop gebruik. via touchscreen krijg je dat probleem niet. Ik kreeg het ook pas na een boek of 5 denk ik. Dus sindsdien swipe ik naar de volgende pagina, wel ff wennen, want eerst hield ik gewoon mijn duim op de next page knop.
Dat probleem is in een van de eerste firmware updates al opgelost...
dit kan ook een hardware probleem zijn, een defect scherm of verrookte processor,
stuur hem eens op ter reparatie.
De PRS-T1 heeft 2 dagen geleden een nieuwe update gekregen: 1.0.05.11130
T1 update was een fix voor de reader store, in sommige landen werd je niet doorgestuurd naar de boekenwinkel die aan je taal is gelinkt, voor Nederland is die overbodig tenzij je een andere taal kiest en dus naar een andere bookstore.

Voor de verkeerde afbreking heb ik al een oplossing gepost.
verander met sigil alle tags <font>a</font> in gewoon een a en hij breekt niet meer verkeerd af.
Binnen 2 weken komt een upgrade om het afbreek probleem op te lossen, als je niet zo lang kan wachten en je boeken zijn drm vrij open ze dan met sigil en replace <font> a </font> voor alleen de a in all html files.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Google Laptops Apple Games Politiek en recht Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013