Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 10, views: 6.053 •
Bron: Sony, submitter: Dulse

Sony logo (27 pix)Sony heeft nieuwe firmware uitgebracht voor de PRS-T2 e-bookreader. De firmware is 118MB groot en te downloaden voor installatie vanaf een Windows- of OS X-computer. Firmwareversie 1.0.03.09110 moet problemen met het inloggen bij Facebook verhelpen.

Voordelen en verbeteringen:
  • De fouten bij het aanmelden op Facebook zijn verbeterd.

Sony Reader PRS-T2

Reacties (10)

Kweetniet hoor, en ik ben natuurlijk maar een vreselijk jaloerse bezitter van een PRS-T1, maar toch: waarom zou ik Facebook willen hebben op mijn eReader?

Ik heb al wifi op mijn PRS-T1 en uit balorigheid en een gewoon-omdat-het-kan gevoel heb ik daar wel eens nu.nl mee bezocht en mijn mail proberen te lezen, maar handig? Neuh...
Zodat je meteen vanuit de eReader kan aangeven dat je het boek uit hebt, of zoals sommige mensen aangeven dat je pagina 43 bereikt hebt. ;)

[Reactie gewijzigd door HolleBolleTeun op 2 oktober 2012 16:12]

Een koppeling met Goodreads zou leuk zijn.
De fouten zijn verbeterd? De fouten zien er nu mooier uit ?
De afhandeling van, het is een slechte vertaling.
Hoezo "Nieuwe" software?
Deze staat al sinds 14 september op de Sony site en heb ik er al die al in zitten :z
Nog steeds blij met mijn PRS-650 :P eens kijken of daar updates voor zijn...
Jammer dat ze nu tijd besteden aan deze "onzin" voor een verder prima e-reader. Ik zou liever zien dat ze iets doen aan de eventueel gevonden problemen en nuttige dingen die met boeken lezen te maken hebben (weergave, zoomen, etc).

Maar fijn voor de mensen die Facebook op deze e-reader willen gebruiken :)
Trotse eigenaar van een PRS-300 (ja, zonder touch screen). Ik snap ook niet dat er zoveel functies op een (e-)boek moeten zitten. Het enige waar ik mijn e-reader voor kan en wil gebruiken is lezen. Ik denk dat dat voor 90% van de gebruikers geldt. Zijn er onderzoeken gedaan naar social-reading?
Ik heb een PRS-650 gebruikt een T1 en T2. De T2 is toch wel erg fijn. Update over wifi, dus geen pc nodig. Ook het koppelen met adobe id is met de T2 zonder pc mogelijk. bij de T1 heb je dan een pc nodig. Dit maakt de aanschaf van boeken via http://e.bol.com erg makkelijk. En natuurlijk de accuduur. De T1 gaat al lekker lang mee, maar de T2 dus nog langer! Ik raak iedere digitale lezer (in nederland) de T2 aan. In de USA schijnt de kindle beter te zijn ivm amazon integratie.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013