Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 16, views: 5.626 •
Bron: Sony, submitter: pe1dnn

Sony logo (27 pix)Sony heeft een nieuwe firmware uitgebracht voor de PRS-T1 e-bookreader. De firmware is 102MB groot en te downloaden voor installatie vanaf een Windows- of Mac OS X-computer. De firmware, die versienummer 1.0.02.10280 meegekregen heeft, moet het probleem verhelpen dat het apparaat sommige e-bookbestanden niet kan downloaden. Een ander probleem met het omslaan van de bladzijde en het niet meer reageren van het touch-screen is in deze versie nog niet opgelost. Sony is van plan om later deze maand hiervoor versie 1.0.03.11140 uit te brengen.

Deze firmware-update lost de volgende problemen op:
  • De Reader kan sommige e-bookbestanden niet downloaden.

Sony Reader Touch Edition PRS-T1

Reacties (16)

Sony is van plan om later deze maand hiervoor versie 1.0.03.11140 uit te brengen.
Dat zeiden ze al in November ;)
Ondertussen issie wel 3 tientjes duurder geworden.... Mijn Sinterklazin begon al te klagen.
En in America 20 dollar goedkoper.
ff een lelijke copy/paste van de rechterbovenhoek van je scherm:

Gerelateerde producten

Sony Reader Touch Edition PRS-T1 (Zwart 6")
Score: 4 ¤ 149,-

Sony Reader Touch Edition PRS-T1 (Wit 6")

Sony Reader Touch Edition PRS-T1 (Rood 6")
En dan klik je door naar Pixmania en dan zie je dat hij toch 159 euro kost ex. verzendkosten. En dat terwijl hij in de USA 129 dollar kost, 100 euro. Dat is inclusief BTW 120 euro. Een aanzienlijk verschil dus. Dat zal te maken hebben met de concurrentie van de Kindle en de Nook, die hier ontbreekt.
tja, alleen vergeet je nu Marketing en shipping.
verscheep hem zelf nou eens uit Amerika :+
Niet zo flauw, hij was eerder bijv bij bol.com gewoon 149 euro (ex verzending van 1,49).
De stelling blijft dus dat ie duurder zou zijn geworden in NL.

[Reactie gewijzigd door Fireshade op 9 december 2011 14:34]

ik vind 179euro ook 79euro te duur :+
Mijn vriendin wil wordfeud kunnen spelen, dus deze komt er i.v.m. de hack nog niet op.

De genoemde problemen zijn hier ook niet ervaren, dus I will not try to fix it.

[Reactie gewijzigd door Sir Guinhill op 6 december 2011 13:44]

Toevallig zag ik op de site van sony dat er een nieuwe firmware update is uitgebracht voor de Sony PRS-T1. Voor Windows en voor het mac platvorm.
Ik heb zelf nog geen Sony, maar overweeg er wel een te kopen ipv de Kobo Touch. Mits inderdaad de firmware de nodige problemen heeft opgelost. Daarnaast ben ik ook benieuwd of ze net als bij Kobo meegaan met de wensen van de klanten en regelmatig nieuwe firmware releasen.

Firmware versie gezien: prs-t1 1.1.04.11230 (11231 voor MAC) 6-12-2011
http://www.sony.co.uk/support/en/product/PRS-T1/updates

Hoop dat jullie eens een goede vergelijking tussen de Kobo Touch en de Sony PRS-T1 kunnen uitbrengen met een gedegen vergelijking van de laatste firmware versies.

THX & GTZ
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar heen. 1.0.02.10280 is het versienummer van de firmware en de door jou genoemde 1.1.04.11230 is die van het softwarepakket die je op de PC installeert (11231 voor de MAC) ;)
5 weken geleden heb ik één scherm lockup gehad. Voor de rest werkt alles zoals het moet, ik ga de firmware niet upgraden om eventueel nieuwe problemen te vermijden.
volgens mij is ie toch echt USD99 bij SONY USA .. grrr ...

http://store.sony.com/web...amp;XID=O:PRST1BC:cnet:df
PRS-T1 firmware versie 1.0.03.11140 is sinds 9 december uit. Heb al een link tip opgestuurd dus zal binnenkort wel op meuktracker verschijnen.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013